113 هزار خانوار دارای معلول پشت نوبت تامین مسکن هستند/ برگزاری پویش ملی حمایت از ازدواج موفق برای اهدای جهیزیه به مددجویان بهزیستی

معاون مشارکت‌های مردمی، موسسات غیردولتی و توانمندسازی و امور مجلس سازمان بهزیستی کشور گفت: متعهد بودیم تا پایان امسال 7هزار و 600 واحد مسکونی برای معلولان احداث شود که تا این تاریخ از سال 7 هزار و 700 واحد تحویل شده و تا پایان امسال نیز 18 هزار واحد مسکونی مددجویان آماده بهره برداری خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه مهندس ذوالفقار یزدان‌مهر معاون مشارکت‌های مردمی، موسسات غیردولتی و توانمندسازی و امور مجلس سازمان بهزیستی کشور در همایش تامین مسکن مددجویان بهزیستی کرمانشاه که در محل هتل پارسیان این شهر برگزار شد با تقدیر از زحمات و خدمات ارائه شده توسط بهزیستی استان به مددجویان تحت پوشش، اظهار داشت: در سازمان بهزیستی به دنبال توانمندسازی مددجویان همراه با حفظ کرامت انسانی آنان هستیم.

مهندس یزدان مهر بر نهادینه کردن حضور خیرین در سازمان بهزیستی تاکید کرد و گفت: با همکاری مجمع خیرین حامی معلولان کشور تاکنون توانسته ایم برای کمک به ساخت 6 هزار و 588 واحد مسکونی مددجویان کمک 34 میلیارد تومان جمع آوری کنیم که اقدامی بزرگ و ماندگار است.

این مسئول با بیان اینکه برای کمک به رفع مشکلات مددجویان درصدد راه اندازی مجمع خیرین حامی معلولان در استان ها نیز هستیم، گفت: در حال حاضر  50 هزار واحد مسکونی برای مددجویان سراسر کشور در دست ساخت است که تعداد 6 هزار و 588 واحد آن با کمک  بنیاد مستضعفان ساخته می شود.

به گفته وی، طبق تفاهم نامه سازمان بهزیستی با بنیاد مستضعفان کار ساخت 4 هزار واحد مسکونی برای خانوارهای دارای دو معلول به بالا در دست اقدام می باشد.

معاون مشارکت‌های مردمی، موسسات غیردولتی و توانمندسازی و امور مجلس سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: متعهد بودیم تا پایان امسال 7هزار و 600 واحد مسکونی برای معلولان احداث شود که تا این تاریخ از سال 7 هزار و 700 واحد تحویل شده و تا پایان امسال نیز 18 هزار واحد مسکونی مددجویان آماده بهره برداری خواهد بود.

مهندس یزدان مهر از وجود مجموعا 113 هزار خانوار دارای معلول پشت نوبت دریافت مسکن خبر داد و گفت: از این تعداد سهم استان کرمانشاه 15 هزار واحد است که با برگزاری این همایش و همت خیرین قرار است مشکل سرپناه مددجویان را حل کنیم.

وی با اشاره به تامین جهیزیه برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان کرمانشاه با کمک استانداری، گفت: در کشور 26 هزار زوج مددجو پشت نوبت جهیزیه داریم که با همکاری دفتر مقام معظم رهبری، قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و انجمن خیرین حامی معلولان کشور طی هفته آینده قرار است پویش ملی حمایت از ازدواج موفق را برگزار کنیم که قرار است 26 هزار سری جهیزیه را به مددجویان تحویل دهیم که سهم استان کرمانشاه 800 سری می باشد.

     

کد خبر 10480

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد