همایش تامین مسکن مددجویان بهزیستی استان کرمانشاه برگزار شد

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: چنانچه مشکل مسکن و اشتغال مددجویان مرتفع شود، مسائل و مشکلات دیگر آنها نیز قابل حل خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، همایش تامین مسکن مددجویان بهزیستی استان کرمانشاه با حضور مهندس بازوند استاندار کرمانشاه، مهندس یزدان مهر معاون مشارکت های مردمی و توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور، اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین حامی معلولان کشور، مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه،برخی از مدیران دستگاه های اجرایی و خیرین استانی در محل هتل پارسیان شهر کرمانشاه برگزار شد.

دکتر رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در این همایش ضمن خیر مقدم و تقدیر از حمایت خیرین از مددجویان بهزیستی استان، اظهار داشت: در این همایش گردهم آمده ایم تا بتوانیم مشکل تامین مسکن مددجویان را حل کنیم.

وی بیان داشت: چنانچه مشکل مسکن و اشتغال مددجویان مرتفع شود، مسائل و مشکلات دیگر آنها نیز قابل حل خواهد بود.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با تشکر از حمایت های امام جمعه محترم و استاندار پرتلاش کرمانشاه از زمان پذیرفتن مسئولیت بهزیستی استان در راستای برطرف نمودن مشکلات و مسائل مددجویان، افزود: تاکنون خیرین و مسئولان دیگر استان نیز همانند یک مددکار به عنوان یار و یاور در جهت خدمت رسانی به مددجویان تحت پوشش بوده اند که می بایست از آنها تقدیر و تشکر نمود.

دکتر رضوان مدنی با اشاره به اینکه تاکنون دو مراسم گلریزان برای حمایت از مددجویان  برگزار شده است، گفت: در ماه رمضان گذشته در اولین مراسم گلریزان به همت خیرین عزیز و جمعی از مسئولان مبلغ یک میلیارد و 450 میلیون تومان برای کمک به تامین و ساخت مسکن مددجویان جمع آوری شده که این مبلغ صرف هزینه سهم آورده مددجویان در ساخت مسکن آنها شده است.

این مسئول در پایان سخنان خود از همکاری های استانداری و واحد محرومیت زدایی قرارگاه منطقه ای نجف اشرف در تامین بخشی از جهیزیه مددجویان تحت پوشش تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 10479

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد