از ظرفیت خیران و مردم برای کمک به پرورشگاه‌ها استفاده شود

استاندار قزوین گفت:باید از ظرفیت خیران و مردم برای کمک به موسسات خیریه که برای نگهداری از فرزندان بی سرپرست و بدسرپرست اقدام می‌کنند استفاده کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین هدایت الله جمالی‌پور روز چهارشنبه در بازدید از موسسه خیریه نگهداری فرزندان بی‌سرپرست و بد سرپرست راه فرشتگان آسمانی، افزود:همه ما در قبال این کودکان و نوجوانان که در کنار خانواده خود نیستند رسالت ویژه ای داریم و گرنه آنها در صورت بی‌توجهی می‌توانند به آسیب‌دیدگان اجتماعی تبدیل شوند.

وی اضافه کرد: مردم ایران نوع دوست هستند و اگر با چنین مراکز و خدمات آنها بیشتر آشنا شوند به طور قطع کمک‌های زیادی از سوی آنها به چنین مراکزی سرازیر می‌شود.

جمالی پور ادامه داد:ابتدا به عنوان یک انسان با دغدغه‌های اجتماعی و عاطفی و سپس به خاطر مسئولیت در امور اجرایی خود را موظف به کمک به این موسسات می‌دانم و به عنوان یک همکار در کنار این مجموعه قرار خواهم داشت تا خدمات بهتری به این افراد شود.

استاندار افزود: امیدواریم روزی برسد که همه ملت ایران همدل و همزبان در کنار هم خدمات شایسته‌ای را ارایه دهند و با نوع دوستی به زندگی بهتر آنان کمک کنند.

موسسه خیریه راه فرشتگان آسمانی از سال ۹۲ با هدف نگهداری از کودکان بی سرپرست و بد سرپرست تاسیس شده و در قالب ۲ مرکز حلیمه(س) در قزوین و امام علی(ع) در محمدیه خدمات خود را ارایه می‌دهد.

کد خبر 10476

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد