سمنان ا بازدید بازرسین دادستانی کشور از مراکز شهرستان

یکی از ارکان مهم و قابل پیگیری شهرستان در مراکز تحت نظارت سلامت جسم و روان مددجویان است

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان گنجی و نمازی بارزسین دادستانی کشور از مراکز شبانه روزی سالمندان و حرفه آموزی روزانه توانبخشی در شهرستان سمنان بازدید داشتند .

در این بازدید نرجس درخشنده رئیس اداره بهزیستی شهرستان سمنان و ابراهیمی دادستان کل استان ، زمانی معاون دادستان و حسام سرپرست دادسرای عمومی انقلاب شهرستان سمنان بازرسان کشوری را همراهی می کردند .

نرجس درخشنده رئیس اداره بهزیستی شهرستان سمنان : شهرستان سمنان با دارا بودن ۲ مرکز شبانه روزی و ۱۰ مرکز روزانه و ۲ کارگاه حرفه آموزی در حال ارائه خدمات به جامعه هدف خود می باشد ایشان نیز گزارشی از عملکرد شهرستان در خصوص مراکز شبانه روزی و روزانه داشتند و یکی از ارکان مهم و قابل پیگیری شهرستان در این مراکز را سلامت جسم و روان مددجویان دانستند . 

ایشان در ادامه : اداره کل بهزیستی استان در حال پیگیری و انجام تسهیل در روند دریافت مجوز مراکز تحت نظارت خود است تا گامی مهم و موثر در تشویق و حضور خیرین در این عرصه باشد و ما بدنبال کاهش تعرفه های انشعابات مصرفی مراکز تحت نظارت نیز هستیم تا بتوانیم گامی در کاهش هزینه ها این مراکز و ارتقای سطح کیفی آنان باشیم .

در این بازدید بازرسین دادستانی کشور خواستار برپایی نمایشگاه های دائمی عرضه محصولات مددجویان در خود مراکز شدند تا افراد جامعه با ظرفیت ها و توانایی های مددجویان و مراکز تحت نظارت بهزیستی شوند . 

کد خبر 10475

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد