تقدیر مدیر کل از همکاران

همت و حمیت تلاش دلسوزانه ی انسانهایی که روح و فکر والایشان در خدمت رسانی به اقشار محروم جامعه و ارتقای سلامت آنان یار و مددکارهستند، ستودنی است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان علیرضا ایزدپور طی پیامی کسب رتبه دوم اداره کل بهزیستی استان سمنان در جلب رضایت ارباب رجوع را به همه ی کارکنان و جامعه هدف اداره کل بهزیستی استان سمنان تبریک گفت: متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

:"مهربانی با مردم را پوشش دل خویش قرار ده و باهمه دوست و مهربان باش ..."

حضرت علی علیه السلام

همکاران ارجمند

سلام علیکم

حفظ وحراست از ارزشها و تامین سلامت و امنیت جامعه  نیازمند تلاش و تدبیر ، تلاش،تحقیق ،کار کارشناسی و جهاد عملیاتی است.همت و حمیت  تلاش دلسوزانه ی انسانهایی که روح و فکر والایشان  در خدمت رسانی به اقشار محروم جامعه و ارتقای سلامت  آنان  یار و مددکارهستند، ستودنی است.

کسب مقام دوم اداره کل بهزیستی استان سمنان  برحسب ۳۱ استان در  جلب رضایت اربا ب رجوع  و جامعه هدف بهزیستی مایه مباهات  و مرهون  خدمات و تلاشهای خالصانه  خانواده بزرگ این اداره کل است.

اینجانب   این اتفاق میمون و مبارک را  به همه کارکنان اداره کل بهزیستی   و خانواده محترمشان تبریک  و تهنیت می گویم  و از خداوند منان  سربلندی و سلامت   در  خدمت  به نظام مقدس جمهور ی اسلامی ایران  ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج)  ) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دولت تدبیر و امید  مسئلت می نمایم.

 

علیرضا ایزدپور

مدیر کل بهزیستی استان سمنان

 

کد خبر 10472

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد