دستور العمل رفع منافع متعارض می بایست بدون اغماض اجرایی شود

کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم بهزیستی استان با محوریت اجرایی نمودن دستورالعمل رفع منافع متعارض برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان همدان مدیر کل بهزیستی استان در کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم ابلاغ دستورالعمل رفع منافع متعارض از سوی رئیس سازمان را گامی در جهت تحقق شفاف سازی در سازمان قلمد اد کرد و گفت: این بخشنامه در جهت اجرای عدالت، هدایت حمایت های سازمان به بخش های غیر دولتی در قالب کار کارشناسی بدون سو گیریهای شخصی و تکریم ارباب رجوع است .

حمید رضاالوند گفت: با اجرا شدن این دستورالعمل تمامی کارکنانی که مشمول دستورالعمل خواهند بود می بایست بین اداره مراکز و پذیرش مسئولیت در سطوح کارشناسی و مدیریت یکی را انتخاب نمایند .

الوند افزود: نظارت بر حسن اجرای بخشنامه ابلاغی در استان ها به عهده مدیران کل ادارات بهزیستی استان ها قرار داده شده است لذا در اجرایی شدن این بخشنامه در استان همدان هیچگونه اغماض و چشم پوشی ای لحاظ نخواهیم کرد .

 مدیر کل بهزیستی استان در پایان خاطر نشان کرد: از تاریخ ابلاغ این بخشنامه تمامی مراکز و افرادی که مشمول این بخشنامه هستند به مدت 3 ماه فرصت خواهند داشت تا اقدامات لازم را در جهت اجرای بخشنامه انجام دهند در غیر اینصورت مطابق ضوابط بخشنامه با آنها برخورد خواهد شد.  

کد خبر 10471

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد