اهتمام جدی بهزیستی بر شفاف‌سازی نقطه عطفی در راستای مبارزه با هرگونه سوءاستفاده‌های احتمالی است

مدیرعامل جمعیت پیشگامان آسیا در پی ابلاغ و اجرای بخشنامه مدیریت تعارض منافع، گفت: اهتمام جدی بر شفاف‌سازی فعالیت‌های جاری در بهزیستی به اعتقاد باور ما نقطه عطفی در جهت مبارزه جدی، مستمر و هوشمندانه و عالمانه با هرگونه سوءاستفاده‌های احتمالی است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، «نصیر طالبی» مدیرعامل جمعیت پیشگامان آسیا از اقدام شایسته و جهادگونه و در خشان رئیس سازمان بهزیستی کشور در پی ابلاغ و اجرای بخشنامه مدیریت تعارض منافع تقدیر و تشکر کرد و گفت: اهتمام جدی بر شفاف‌سازی فعالیت‌های جاری در بهزیستی به اعتقاد باور ما نقطه عطفی در جهت مبارزه جدی، مستمر و هوشمندانه و عالمانه با هرگونه سوءاستفاده‌های احتمالی است.

مدیرعامل جمعیت پیشگامان آسیا، ادامه داد: افرادی که در بهزیستی به عنوان یکی از مهمترین سازمان‌های حمایتی کشور مشغول خدمت هستند و به قصد قربت الهی و وظیفه انسانی و قانونی تلاش‌های متنوعی به عمل می‌آورند تا بخشی از آلام گروه‌های هدف را بکاهند و موجبات رشد و شکوفایی آنها را فراهم سازند.

وی با تاکید بر اینکه این افراد باید مبرا از هرگونه شائبه اخلاقی و قانون‌شکنی باشند، اذعان کرد: باور ما بر این حقیقت است که بخشنامه رفع تعارض منافع خدمت مهم به بهزیستی و تقویت‌کننده اعتماد عمومی به این نهاد می‌باشد. امید است روند تحولات مورد نیاز برای بهینه‌سازی مستمر خدمت‌رسانی به گروه‌های هدف روز به روز با قوت بیشتر ادامه یابد.

کد خبر 10437

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =