شهرستان همدان | استقبال شهروندان از خدمات مرکز روزانه سالمندان حامیان مهر شش ماه پس از بهره برداری

رئیس بهزیستی شهرستان از موافقت با افزایش ظرفیت اسمی این مرکز از پنجاه به ۸۰ نفر خبر دادو گفت: استقبال بی نظیری از ارائه خدمات این مرکز در سطح شهرستان از سوی شهروندان شده است .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان همدان افشاری به همراه کارشناس مراکز توانبخشی و مسوول روابط عمومی از این مرکز بازدید کرد و افزود: ارایه خدمات تخصصی توانبخشی شامل فیزیوتراپی، کاردرمانی، مشاوره فردی و گروهی و ارایه خدمات پرستاری شامل کنترل دیابت، فشارخون و قد و وزن از خدمات این  مرکز است و  نیروهای این مرکز را پزشک، پرستار، فیزیوتراپ، کاردرمان، روانشناس و مددکار و مربیان قرآن و ورزش تشکیل می دهند .

وی در ادامه خاطر نشان کرد: برگزاری منظم چندین اردوی درون و بیرون استانی باعث تبلیغ و شناخت  خوبی برای جذب شهروندان عزیز به سوی مرکز شده است و این اتفاق میمون و مبارکی در حوزه ارائه خدمات مرکز روزانه سالمندان  است

افشاری از موافقت افزایش ظرفیت مرکز ار 50نفر به 80نفر خبر داد و گفت: در تلاش هستیم که مقدمات برگزاری اردو به مقصد اصفهان برای این مرکز  مهیا شود .

گفتنی است شهرستان همدان دارای مرکز روزانه دیگری برای بانوان سالمند است و این مرکز ارائه خدمات به بانوان و آقایان را دارا میباشد و در مجموع ۱۵۰ نفر از خدمات مرکز روزانه استفاده می کند.

کد خبر 10435

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد