سومین نشست کمیسیون برنامه ریزی شورای هماهنگی واحدهای ارزیابی عملکرد

دفتر مدیریت عملکرد یکی از دفاتر پاسخگو و دارای جایگاه ویژه است و زحمات آنان قابل تقدیر می باشد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان سومین نشست کمیسیون برنامه ریزی شورای هماهنگی واحدهای ارزیابی عملکرد ، بازرسی و رسیدگی به شکایات دستگاه های اجرایی استان با موضوع بررسی نهایی دستورالعمل اجرایی کمیسیون در ستاد اداره کل برگزار شد .

این جلسه با حضور علیرضا ایزدپور مدیرکل و حسین نوحی معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل بهزیستی استان به ریاست قاسم شریفی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد ، بازرسی و امور حقوقی استانداری و دبیری سرکار خانم محقق مسئول دفتر مدیریت عملکرد اداره کل بهزیستی استان سمنان و اعضاء کمیسیون برنامه ریزی شورای هماهنگی واحدهای ارزیابی عملکرد ، بازرسی و رسیدگی به شکایات دستگاه های اجرایی استان برگزار گردید .

علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان : در ابتدا ضمن خیرمقدم گزارشی از وظایف و عملکرد سازمان بهزیستی کشور و اداره کل بهزیستی سمنان داشتند . ایشان یکی از طرح های موفق و در حال اجرا این سازمان را طرح غربالگری بینایی نام برده و بیان داشتند در سال گذشته در این طرح بیش از ۲۲ هزار کودک سه تا شش سال مورد ارزیابی قرار گرفتند و با پیش بینی های انجام شده امید است در سال جاری از مرز ۲۲ هزار عبور کنیم .

وی تصریح کرد : موفقیت های کسب شده در اداره کل بهزیستی استان سمنان جزء در سایه تعامل ، همکاری و همراهی پرسنل قابل محقق شدن نبوده است و ما قدردان زحمات این ارجمندان هستیم و تمام تلاش خود را بمنظور جبران زحمات آنان داریم .

علیرضا ایزدپور : دفتر مدیریت عملکرد را یکی از دفاتر پاسخگو و دارای جایگاه ویژه نام برد و زحمات آنان را قابل تقدیر بیان داشتند .

قاسم شریفی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد ، بازرسی و امور حقوقی استانداری : سازمان بهزیستی کشور را یکی از سازمان های تخصصی در امر معلولین بیان داشتند و عملکرد اداره کل بهزیستی استان را در پاسخگویی به مکاتبات و درخواست های مردمی را مثبت ارزیابی کردند .

ایشان در ادامه یکی از موفقیت های اداره کل بهزیستی استان سمنان را کسب مقام دوم کشوری در رضایتمندی ارباب رجوع انجام شده توسط سازمان امور اداری و استخدامی کشور برشمردند و این کسب مقام کشوری را لایق این اداره کل دانستند و از زحمات و تلاش های شبانه روزی مدیریت و پرسنل این سازمان تقدیر و تشکر کردند .

کد خبر 10415

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد