برگزاری شورای معاونین

گذر از چالش ها و شرایط فعلی جامعه مستلزم وحدت، همدلی و حمایت از قانون است

به گزارش روابط عمومی  بهزیستی استان سمنان شورای معاونین اداره کل بهزیستی استان سمنان با حضور مدیر کل و اعضای شورای معاونین برگزار شد.

علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان در ابتدا بیان داشت: گذر از چالش ها و شرایط فعلی جامعه مستلزم وحدت، همدلی و حمایت از قانون است  و بهزیستی بعنوان یک دستگاه حمایتگر باید بیش از پیش از جامعه هدف و اقشار محروم حمایت کند.

وی در ادامه کسب مقام دوم اداره کل بهزیستی استان سمنان در جلب رضایت ارباب رجوع توسط سازمان امور اداری و استخدامی در سطح 31 استان تبریک و بیان داشت: با توجه به گستردگی و نوع خدمات و جامعه هدف اداره کل بهزیستی، جلب رضایت ارباب رجوع در این نهاد حمایتی به نسبت دیگر دستگاههای اجرایی نشان دهنده هنر خالصانه خدمت رسانی همکاران در اداره کل بهزیستی استان سمنان است.

مدیر کل بهزیستی استان سمنان در ادامه گزارشی از جلسه هم اندیشی مدیران ارشد سازمان بهزیستی در آبان ماه سالجاری ارائه و بیان داشت: در راستای بهبود ارائه خدمات به جامعه هدف طرح مثبت زندگی با محوریت مراکز خدمات بهزیستی در کشور اجرا و خدمات سطح یک سازمان در این مراکز ارائه می شود.

وی افزود: ساماندهی و برنامه ریزی در جهت ساختار جدید صندوق فیاض و تعارض منافع مبنی بر  اینکه مدیران ارشد سازمان نباید صاحب امتیاز مرکز باشند و طبق دستور العمل ها پیگیریهای لازم در حال انجام است.

ایزدپور ادامه داد: استان سمنان به نسبت دیگر استان ها کمترین تعداد را در خصوص تعارض منافع شامل است.

مدیر کل بهزیستی استان سمنان در پایان  بر استفاده از ظرفیتهای بهزیستی در اجرایی شدن قانون حمایت از معلولین، برنامه ریزی و ساماندهی مراکز ترک اعتیاد تحت نظارت اداره کل بهزیستی استان سمنان  و استفاده از ظرفیتهای خیرین با برگزاری نشست خیرین در آذرماه تاکید داشت.

کد خبر 10408

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد