دید بسیج ، دید علت گراست به همه مسائل وامورات مربوطه باید توجه خاصی داشته باشد

جلسه شورای بسیج بهزیستی گیلان صبح روز بیست و هفتم آبان ماه با حضور مدیرکل و معاونین و اعضای شورای پایگاه برگزار گردید.

مدیرکل بهزیستی گیلان دکتر حسین نحوی نژاد ضمن گرامیداشت هفته وحدت و فرا رسیدن هفته بسیج  عنوان کرد : دیدن پشت قضایا و زوایای نهان رخدادهای اجتماعی از جمله کارهای بسیج است ، بسیج مستضعفین جهت افرادی که به ضعف دچار شده اند ، دارای ضعفهای اخلاقی – عقیدتی ، فرهنگی ، شخصیتی می باشند مطرح می گردد . فقر به معنای پول نداشتن نیست ، فردی می تواند فقیر عاطفی باشد نه فقیر مالی . کارما در بهزیستی خیلی سخت وپیچیده است .

وی در ادامه با توجه به وضعیت اخیر پیشامده در کشور توصیه نمودند همانگونه که رهبری با درایت حکیمانه و پدرانه اوضاع را مدیریت کرده و می کند ، اذهان مردم بویژه جمعیت هدف سازمان را مشّوش نکنید .

شورای بسیج دراین امر می تواند با بصیرت کامل ورودکند نباید کاری کرد که به کشور و اموال مردم و بیت المال خسارت وارد شود . خاطرات فرماندهان جبهه وجنگ رابخوانید و ببینید رویکرد ما باید با تاسی ازاین افراد ایجادآرامش باشد وباید در تمام امور باآرامش و با بصیرت وشناخت ورودکنید.

بسیج مامن و پناهگاه همکاران وجمعیت هدف است مشکلات کارکنان ازطریق بسیج به من انتقال داده میشود دربحث مددکاری سازمان نگرانی وجودداردکه باور بسیج کمک شایانی به این حوزه خواهد کرد ، بحث مسکن بسیارمهم وحساس است که بسیج همیشه حضور داشته وخواهدداشت و بسیج باید مشکل گشا بوده ودستگیری کند جلسات اخلاقی باحضور اساتید خوب اخلاقی و نگاد علمی وعملی درفعالیت ها داشته باشند ،

وی در انتها به لزوم وجود بانک اطلاعاتی و مدیریت درست آن تاکید نمود تا کسی از نظر دورنماند و برای بحرانها برنامه ریزی شود

در ادامه محمد حبیب دوست فرمانده پایگاه مقاومت بسیح شهید ارشاد بهزیستی گیلان در نشست شورای بسیج عنوان کرد : در استان گیلان 8000 شهید و 257 شهید کارمند داریم ، بهزیستی استان دارای 781 کارمند که از این بین 636 نفر بسیجی هستند.

وی گفت : در بهزیستی  ستاد و رشت 337 کارمند مشغول به کار هستند که از این بین  231 نفر آنان بسیجی بوده ، که در غالب شش حلقه صالحین ( 4 حلقه خواهران و 2 حلقه برادران ) سازمان دهی شده اند . همچنین شورای پایگاه مقاومت بسیج شهید ارشاد بهزیستی گیلان دارای 12 عضو می باشد ، که در دهم هرماه به غیر از جلسات اضطراری تشکیل جلسه ، برای انجام ماموریت های بسیج و امور مربوط به سازمان می دهند .

حبیب دوست بیان کرد : پایه اصلی کار بسیج اخلاص ، نوآوری و ابتکار ، گمنام کار کردن و دنبال نام و نشان نبودن است ، اگر اخلاص باشد آن وقت خودپرستی ها ، خود محوری ها ، منیّت و ریا برکنار و ممنوع می شود.

وی از دیگر خصوصیات بسیج را گستره حضور در همه عرصه ها ، ولایت پذیری ، خدا محوری ، ساده زیستی ، دوری از تجملات و اشرافی گری ، دشمن شناسی ، استکبار ستیزی عنوان نموده و مهمترین هدف بسیج را یاری رساندن به دین خدا و مردم دانسته و شعار محوری امسال ، در هفته بسیج را ؛ بسیج ، چهل سال خدمت ، جهاد و شهادت معرفی کرد .

در پایان فرمانده پایگاه مقاومت بسیح شهید ارشاد بهزیستی گیلان از زحمات مدیرکل و معاونین در پرداخت های به موقع مطالبات کارکنان و مددجویان و ایجاد آرامش در سازمان تشکر و قدردانی نمود و تا موقعی که مسئولین از فرامین رهبری اطاعت و خط قرمزهای بسیج را ( قانون ، ولایت فقیه ، جمعیت هدف و سپاه ) رعایت نمایند ، بسیج در کنار و همراهشان خواهد بود.

دراین  جلسه هرکد ام از اعضای شوراومعاونین نقطه نظرات وانتظارات خودرادررابطه بابسیج وسازمان بیان نمودند فرمانده پایگاه ضمن اعلام آمار بسیجیان.

کد خبر 10406

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد