در رسانه/شرکت بیش از ۱۵۰۰ نفر در دوره‌های آموزش پیش از ازدواج

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام/معاون امور توسعه و پیشگیری بهزیستی استان ایلام از شرکت بیش از ۱۵۰۰ نفر در دوره‌های آموزش پیش از ازدواج در سالجاری خبر داد.

معاون امور توسعه و پیشگیری بهزیستی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،گفت: در سالجاری طرح آموزش پیش از ازدواج را در شهرستان‌های آبدانان، بدره، دره شهر، ایلام و سیروان با استفاده از مدرسین دوره دیده و با آموزش سرفصل‌های مصوب سازمان بهزیستی کشور برگزار شد.

او با بیان اینکه  طرح آموزش پیش از ازدواج در قالب کلاس‌های آموزشی ۴ ساعته برگزار شده بیان کرد: بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر از افراد ۱۵تا ۳۰ ساله در مناطق مختلف شهرستان‌ها از این آموزش‌ها بهرمند گردیده اند.

فرمان عزیزنیا افزود: در حال حاظر این طرح در سه شهرستان چرداول، ایوان و مهران در حال اجرا می‌باشد و طبق اعتبار تخصصی و قراردادهای منعقد پیش بینی می‌شود تا پایان آبان ماه تعداد ۷۳۵ نفر آموزش دریافت نمایند.

او اهداف طرح آموزش پیش از ازدواج را ارتقای کیفیت و سلامت ازدواح و پیشگیری از طلاق، پیشگیری از آسیب‌های مرتبط با ازدواج، نهادینه سازی ضرورت آموزش پیش از ازدواج و ارتقاء احساس رضایت از زندگی خانواده عنوان کرد.

عزیزنیا اضافه کرد: آموزش پیش از ازدواج از سال ۱۳۸۱ در دفتر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی معاونت پیشگیری در دستور کار قرار گرفت و طراحی و برنامه ریزی آن آغاز و اکنون این طرح در مشاوره معاونت پیشگیری اجرا میگردد.

کد خبر 10405

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد