هشتمین جلسه شورای هماهنگی مدیران زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی

هشتمین جلسه شورای هماهنگی مدیران زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان ، حاتم شاکرمی معاون روابط کار وزارت ، محمد علی سهمانی مدیرعامل بانک رفاه ، سید محمد باقر فتاحی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون،آرش فرزام صفت معاون هماهنگی اقتصادی استاندار، عباس علیزاده مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیران کل زیر مجموعه دستگاههای تابعه شورای هماهنگی و به میزبانی بانک توسعه تعاون استان تشکیل گردید.

 در این جلسه علیزاده با تبریک هفته وحدت و عرض خیر مقدم خدمت مقام عالی وزارت به جهت حضور در استان گیلان افزود: مدیران زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان گیلان در سال جاری طی 7 جلسه 42 مصوبه داشته اند که براساس برنامه ماهانه مشخص شده در یکی از ادارات تابعه برگزار می شود. وی در ادامه با تشکر از همکاری مدیران تابعه افزود: با تعامل هر چه بیشتر مدیران و ایجاد هم افزایی بتوانیم گام موثری به جهت خدمت رسانی به مردم شریف استان در راستای سیاست های کلان وزارت برداریم.

سپس هر یک از مدیران عضو شورای هماهنگی وزارت متبوع در استان به ارائه گزارش عملکرد پرداخته و در حوزه تخصصی مربوطه با مقام عالی وزارت و هیات همراه گفت و شنود کردند.

در پایان شریعتمداری با تبریک هفته وحدت و خداقوت به مدیران دستگاه های اجرایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: مدیران دستگاه های تابعه با تعامل هر چه بیشتر باید در راستای خدمت رسانی به مردم با شفاف سازی عملکرد خود مبارزه با فساد را در دستور کار خود قرار دهند.

کد خبر 10390

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد