برگزاری جلسه شورای مشارکت های مردمی استان سمنان

اجرای شدن تفاهم نامه تامین جهیزیه جامعه هدف بهزیستی استان سمنان از ابتدای آذر ماه

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان جلسه شورای مشارکت های مردمی استان سمنان در ستاد استان برگزاشد . 

این جلسه با حضوراحمد پیوندی رئیس اداره مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی استان و کارشناسان ستادی و شهرستانی در سالن جلسات ستاد بهزیستی استان برگزار شد .

احمد پیوندی هدف از برگزاری این جلسه را بررسی چالش ها و مشکلات جلب و جذب مشارکت ها و ارائه پیشنهادات در این خصوص اعلام کرد . ایشان یکی از طرح های سازمان بهزیستی را طرح حامی(حمایت مالی از فرزندان بی سرپرست یا معلول تحت حمایت بهزیستی) نام برد و خواستار اطلاع رسانی راه های مشارکت جامعه با طرح های بهزیستی شد .

وی افزود : از ابتدای آذر ماه سال جاری تفاهم نامه منعقده با بسیج سازندگی در خصوص تامین جهیزیه افراد تحت پوشش بهزیستی استان اجرایی خواهد شد و امیدواریم بتوانیم با اجرای شدن این تفاهم نامه گام موثری در این امر برداشته شود .

وی تصریح کرد : با پیگیری های انجام شده سعی بر تهیه و توزیع صندوق های جلب مشارکت ها در جامعه هستیم تا بتوانیم با بالا بردن جذب و جلب مشارکت ها توان حمایتی خود را از جامعه هدف تحت پوشش بیشتر کنیم و در این راه هموراه دست یاری خیرین را به گرمی می فشاریم . می توان گفت یکی از بازوان توانمند سازمان بهزیستی خیرین هستند که همیشه همراه ما بوده اند و ما همیشه قدردان تلاش ها و زحمات ایشان هستیم .

در ادامه جلسه کارشناسان به بررسی چالش ها و مشکلات جذب و جلب مشارکت ها پرداخته و در این خصوص به  ارائه راه کارها و پیشنهاداتی پرداختند .

کد خبر 10384

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد