بهار | آمادگی کامل بهزیستی شهرستان جهت اعطای مجوز فعالیت مهد کودک

رئیس بهزیستی شهرستان: با توجه به بعد جمعیتی شهرستان بهار چه در شهر ها و چه در روستاها، خلاء کمبود مهد کودک های شهری و روستایی ملموس است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان بهار رئیس اداره بهزیستی شهرستان  در کلاس آموزش دوره پیش دبستانی ضمن تشریح  فعالیت ها و خدمات  بهزیستی  و به خصوص فعالیت مهد های کودک گفت: با توجه به بعد جمعیتی شهرستان بهار چه در شهر ها و چه در روستاها، خلاء کمبود مهد کودک های شهری و روستایی ملموس است.

منوچهر نوروزی از آمادگی کامل جهت اعطای مجوز فعالیت مهد کودک  خبر داد و گفت بهزیستی شهرستان آمادگی دراد تا بر اساس دستورالعمل های  سازمانی به صدور مجوز فعالیت مهدهای کودک  اقدام نماید و با توجه به اینکه رشته تحصیلی حاضرین در کلاس اکثرا مرتبط با این امر است اولین گام در این باره برداشته شده است و اگر هر کدام از دانش آموختگان در تامین محل مناسب جهت فعالیت مهد اقدام نماید، پیگیری لازم انجام و از طریق کمیسیون ماده 26 بهزیستی استان پروانه فعالیت  صادر خواهد شد.

وی گفت: مهد های کودک یکی از تخصصی ترین مراکز پرورشی برای کودکان هستند که خانواده ها با فراق بال می توانند کودکان خود را به آنها بسپارند.

کد خبر 10378

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد