آران و بیدگل| نخستین همایش بزرگ دوچرخه سواری «پدر بزرگ و نوه‌ها» برگزار شد

نخستین همایش بزرگ دوچرخه سواری "پدر بزرگ و نوه‌ها"با همکاری اداره بهزیستی شهرستان آران وبیدگل، اداره ورزش و جوانان شهرستان، شهرداری ناحیه یک و شورایاری محله عباس‌آباد، با استقبال بی‌نظیر شهروندان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان آران و بیدگل حیدر ایمانیان با بیان اینکه، یکی از ارتباط‌های مهم در خانواده نحوه ارتباط نوه‌ها با پدر بزرگ و مادر بزرگ است، گفت: این ارتباط در کنار ماهیت زیبای خود می‌تواند برای آموزش برخی از مهارت‌ها به کودک مفید باشد و از طرفی به آرامش و شادابی پدر بزرگ و مادر بزرگ هم کمک کند.

رییس اداره بهزیستی شهرستان آران  و بیدگل، افزود: در این همایش  بیش از  یکصد نفر پدربزرگ و نوه شرکت کرده و در کنار هم به رکاب زنی پرداختند.

وی ادامه داد: در این مراسم که با هدف ایجاد نشاط اجتماعی و ارتقاء سطح فرهنگی اجتماعی محله عباس آباد برگزار شد، صحنه‌های زیبایی از شادابی و شور و هیجان پدر بزرگ و نوه‌ها رقم زده شد و در پایان از سوی اداره ورزش و جوانان، اداره بهزیستی شهرستان آران و بیدگل، و شورایاری محله عباس آباد،۴۰ کارت هدیه به قید قرعه به شرکت کنندگان اهداء شد.

به گزارش روابط عمومی، محله عباس‌آباد شهرستان آران و بیدگل، به عنوان نخستین و تنها محله است که پروژه شورایاری و مدیریت محله را در سطح استان اصفهان با همکاری مدیریت شهرداری ناحیه یک کلید زده است و قرار است طی پروژه «عباس آباد ۱۴۰۶» در مدت ۱۰ سال بیش از ۱۵۰ پروژه عمرانی، فرهنگی، ورزشی، سلامت و مبلمان شهری را از طریق شورایاری و مشارکت مردم محله عباس آباد با همکاری شهرداری ناحیه یک در محله عباس آباد اجرا نماید.

منبع روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان آران وبیدگل

کد خبر 10372

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد