آیین نکوداشت شادروان طاهر بریری نیکوکار  گلستانی در گنبد کاووس

جمعه بیست و چهارم آبان ماه،به اهتمام اداره بهزیستی و موسسه مهرورزان معین شهرستان گنبد کاووس، آیین نکوداشت یاد و خاطر شادروان طاهر بریری از نیکوکاران و خیرین بهزیستی گلستان در گنبد کاووس بر گزار شد.

در این مراسم که با حضور میرفندرسکی جانشین مدیرکل و سرپرست معاونت امور توانبخشی، ریاست بهزیستی شهرستان گنبد کاووس، جمعی از مدیران شهرستانی و خیرین و نیکوکاران بهزیستی برگزار شد، میرفندرسکی طی سخنانی به شرح خاطراتی از این نیکوکار  سفر کرده به دیار دوست پرداخت. وی گفت: شادروان بریری علاوه بر اینکه در کسوت کارمند، در بهزیستی کشور خدمت می کرد، پس از بازنشستگی با تاسیس موسسه خیریه مهرورزان معین و پس از آن مرکز توانبخشی معلولین ذهنی شقایق، خدمات ارزنده ای را به گروههای هدف بهزیستی ارائه نمود. 
وی با تجلیل از آقای فشایی رئیس اداره بهزیستی شهرستان گنبد کاووس و آقای عزیزی مدیر عامل موسسه خیریه مهرورزان معین،بخاطر برگزاری این مراسم گفت: پاسداشت و نکوداشت افرادی که در پیشبرد وظایف و ماموریت های سازمان بهزیستی فعالیت می کنند امری پسندیده و شایسته تقدیر است و می بایست در جامعه این مساله به یک رویکرد تبدیل شود

کد خبر 10362

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد