اهدای کتاب به مدیرکل و معاونین بهزیستی خراسان رضوی

به مناسبت هفته کتابخوانی مربیان مهدهای کودک سبزوار به مدیران و معاونان اداره کل بهزیستی خراسان رضوی کتاب اهدا کردند.

به مناسبت هفته کتابخوانی مربیان مهدهای کودک سبزوار به مدیران و معاونان اداره کل بهزیستی خراسان رضوی کتاب اهدا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی،فاطمه نصرآبادی بازرس مهدهای کودک اداره بهزیستی سبزوار اظهارداشت: خواندن و مطالعه،فعالیت باارزشی است که موجب پیشرفت جامعه در زمینه های مختلف می شود اما بسیاری از افراد این مهم را نادیده می گیرند.

وی افزود: کتاب خواندن کتاب به دلیل تاثیراتی که روی مغز دارد موجب تحریک روحی و روانی شده وبا فعالیت بیشتر از مشکلات مغزی پیشگیری می کند ضمن اینکه مطالعه سبب افزایش خلاقیت در افراد می شود.

نصرآبادی تصریح کرد: با مطالعه می توان مهارتهای ارتباطی و نگارشی را بهبود بخشید و از طرفی سبب گسترش سلامت جسمی و روحی در جامعه شد.

فرنگیس امامی،نماینده کانون توسعه سبزوار نیز با اشاره به برگزاری همایش یار مهربان بهزیستی و اهدای کتاب به مسئولین اداره کل بهزیستی خراسان رضوی و مدیران و مسئولین شهرستان سبزوار گفت: طرح یار مهربان بهزیستی به مناسب هفته کتابخوانی و گسترش فرهنگ مطالعه در جامعه و رواج کتابخوانی از طریق ارتباط با والدین در مهدهای کودک سبزوار اجرا می شود.

وی افزود: در اولین روز اجرای این طرح مدیران مهدهای کودک سبزوار با حضور در اداره کل بهزیستی خراسان رضوی به پوریوسف مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی،حقدادی معاون امور اجتماعی،فیروزی معاون امور توانبخشی،فاطمه باغبانی کارشناس مسئول امور کودکان و نوجوانان اداره بهزیستی خراسان رضوی کتاب اهدا کردند.

امامی عنوان کرد: روز شنبه ۲۵ آبان ماه تمامی مهدهای کودک سبزوار در امر اهدای کتاب به مسئولین سطح شهرستان پیش قدم می شوند و ۵ مدیر مهدکودک به همراه ۵ کودک در یکی از ادارات سبزوار حضور خواهد داشت ضمن اینکه زنگ کتاب در یکی از مهدهای حاشیه شهر به صدا در خواهد آمد.

نماینده کانون توسعه بهزیستی شهرستان سبزوار گفت: شهرستان سبزوار ۶۴ مهد شهری و ۲۰ مهد روستایی دارد که در این راستا ۸۴ کتاب همزمان با روز کتابخوانی به مسئولین شهرستان اهدا خواهد شد چرا که کودکان باید آموزش خواندن و علاقه به کتاب را از همین مراکز بیاموزند.

کد خبر 10353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد