خراسان شمالی ا کارگاه علمی آموزشی برنامه مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران

کارگاه علمی آموزشی برنامه مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران در جهت ارتقاء سلامت اجتماعی ( طرح مانا ) توسط دفتر پیشگیری از آسیب های اجتماعی معاونت توسعه پیشگیری جهت 30 نفر از تسهیلگران معرفی شده از کلیه شهرستان ها برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خراسان شمالی ؛ کارگاه علمی آموزشی برنامه مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران در جهت ارتقاء سلامت اجتماعی ( طرح مانا ) توسط دفتر پیشگیری از آسیب های اجتماعی معاونت توسعه پیشگیری  جهت 30 نفر از تسهیلگران معرفی شده از کلیه شهرستان ها برگزار گردید .

پاکدین معاون حوزه توسعه ی پیشگیری استان شروع طرح را بمنظور ارتقای توانمندی های نوجوانان در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی بوسیله افزایش شناخت آنان نسبت به مسائل  اجتماعی ، فرهنگی ، اقتصادی و اصلاح نگرش در جهت جمع گرایی و کار گروهی و ایجاد ساز و کار تشویقی برای حمایت از طرحهای جمعی نوجوانان در زمینه پیشگیری از آسیبهای اجتماعی دانست .

هاجر  پاکدین افزود : فرهنگ سازی نیازمند زمان و آموزش همگانی است و جهت رسیدن به ارتقاء سلامت اجتماعی نوجوانان و جوانان آموزش پیشگیری از آسیبهای اجنماعی و خانوادگی از  مهمترین برنامه های معاونت پیشگیری استان میباشد .

 معاون پیشگیری در ادامه بیان کرد : بهزیستی متولی پیشگیری از آسیبهای اجتماعی است که ید طولایی در این زمینه دارد و این کارگاه برای کلیه کارشناسان رابط در حوزه پیشگیری سطح استان در سالن اجتماعات اداره کل بهزیستی به مدت سه روز متوالی برگزار گردید .

کد خبر 1035

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد