معافیت بیمه کارفرمایان درصورت به کارگیری افراد دارای معلولیت

مدیرکل اشتغال سازمان بهزیستی معافیت بیمه‌ای کارفرمایان را از دیگر خدمات سازمان برشمرد و گفت: در صورت به کارگیری معلولان این امکان برای اشتغال زایی مددجویان فراهم خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از بهزیستی اردبیل، رضا دهقان بعد از ظهر یکشنبه در نشست با مدیرکل بهزیستی استان اردبیل و چندی از واحدهای کارآفرین در رابطه با اقدامات مجموعه بهزیستی درقبال افراد جامعه هدف تصریح کرد: مجموعه سازمان بهزیستی کشور به عنوان نهاد حاکمیتی می‌بایست جامعه هدف خود را به سمت ایجاد کارآفرینی و اشتغال پایدار هدایت نماید لذا توسعه کارآفرینی پایدار در سازمان بهزیستی به عنوان سیاست کلیدی قرار گرفته است.

وی با بیان این مطلب که افراد جامعه به انحای مختلف با افراد دارای معلولیت سر و کار دارند، افزود: اگر چه این افراد دارای نقص عضو هستند اما توانایی‌های دیگری هم در آنها نهفته است تا این توانایی‌های بالقوه در سایه حمایت از آنان به بالفعل تبدیل شوند.

مدیرکل اشتغال سازمان بهزیستی کشور از به کارگیری ۱۰۰ نفر از افراد جامعه هدف به ویژه معلولان در مجموعه صنعتی و تجاری آرتاویل تایر اظهار قدردانی کرد و گفت: در مجموعه بهزیستی تسهیلات کم بهره در قالب قرض الحسنه فراهم شده که می‌تواند در توسعه شبکه بازاریابی و هم در پروسه زنجیره تامین کمک حال باشد.

وی ادامه داد: با توجه به شعبات سازمان بهزیستی در استانها ، در صورت احساس نیاز کارفرمایان آمادگی داریم تا با همراهی استان‌ها در جهت نیل به اهداف سازمان و حمایت از کارفرمایان نسبت به پخش و یا فروش محصولات به نفع مددجون گام برداریم.

دهقان در بخش دیگر از سخنان خود معافیت بیمه ای کارفرمایان را از دیگرخدمات سازمان برشمرد و گفت: در صورت به کارگیری معلولان و با حمایت کامل دولت از طریق مجلس این امکان برای اشتغال زایی مددجویان فراهم خواهد شد.

وی همچنین از راه اندازی واحدی با عنوان برندسازی و بازاریابی بین المللی در مجموعه بهزیستی خبرداد و ادامه داد: امیدواریم با ایجاد این ظرفیت بتوانیم هم تولیدات مددجویان و هم تولیدات کارفرمایان را از منظر توسعه و ورود به بازار فراهم کنیم که در نهایت با ارز آوری بیشتر تاثیرات آن را در سفره‌های مددجویان احساس خواهیم کرد.

کد خبر 10347

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد