معلولین از بیمه خدمات توانبخشی بهره مند می شوند

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال جاری علاوه بر خدمات درمانی، خدمات توانبخشی نیز در قالب بیمه به همه معلولان تعلق می گیرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی،حجت الاسلام پژمان فر ظهر امروز در دوازدهمین مراسم بزرگداشت روز ملی و هفته پارالمپیک اظهارداشت: منفک شدن پارالمپیک از المپیک موضوعی بود که در مجلس شورای اسلامی به آن پرداختیم و خوشبختانه ورزشکاران پاراالمپیکی توانستند دردنیا بدرخشند و امیدواریم سهم خراسان رضوی نیز با حضور و تلاش،و توانمندی شما معلولین بیش از گذشته شود.

وی افزود: در فراکسیون مجلس تلاش کردیم تا قوانینی در ارتباط با معلولین مانند استخدام، تحصیلات و ارائه خدمات در حد توان ارائه شود.

پژمان فر با بیان این مطلب که خبر ی خوش برای معلولین در روز ملی پارالمپیک دارم تصریح کرد: طی جلسه ای با وزیر بهداشت و درمان پیگیری کردیم تا در برنامه ششم دولت در کنار خدمات درمانی،خدمات توانبخشی نیز به معلولین ارائه شود.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: تا به امروز تنها خدمات درمانی به معلولین ارائه می شد اما در سال آتی علاوه بر خدمات درمانی، خدمات توانبخشی نیز در قالب بیمه به همه معلولان تعلق می گیرد.

کد خبر 10340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد