توجه به محرومان و مستضعفان، اولویت کار مدیران

نماینده ولی فقیه در استان مازندران: مدیران و مسئولان اجرایی سازمان‌های بهزیستی و کمیته امداد باید خدمت رسانی به نیازمندان را اولویت کاری خود قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران، حجت الاسلام و المسلمین محمد باقر محمدی لایینی در اختتامیه همایش مدیران بهزیستی کشور در بابلسر به مسئولیت سنگین نهادهایی همچون کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی اشاره و بیان کرد: مدیران این ۲ نهاد که با جامعه آسیب پذیرتر و دغدغه مردم بیشتر ارتباط دارند، نباید وارد کارهای اقتصادی و تجاری شوند.
نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: مدیران باید به جای مال اندوزی و فعالیت اقتصادی، به فکر مشکلات مردم باشند، زیرا فعالیت اقتصادی و کاسبانه در پست مدیریتی خیانت به مردم است.
حجت الاسلام والمسلمین محمدی لایینی با بیان اینکه مسئولان باید نسبت به زندگی مردم دردمند و دغدغه‌مند باشند افزود: زندگی امروز مردم و مسئولان باید توام با رحمت و عطوفت باشد که می‌تواند بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهد.
همایش تخصصی و علمی مدیران بهزیستی کشور به مدت ۲ روز در بابلسر برگزار و مشکلات جامعه هدف و همچنین راهکارهایی برای حل آن مطرح و بررسی شد.
کد خبر 10314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد