نشست مدیران روابط عمومی زیر مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

شرکت مسئول روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان در نشست مدیران روابط عمومی زیر مجموعه وزارت تعاون

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان نشستی با حضور  وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی ،معاونین وزیر و مدیران روابط عمومی زیر مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی  در مجموعه فرهنگی و ورزشی تلاش وزارت تعاون در تهران برگزار شد.

این نشست شامل ۴ بخش به ترتیب  برگزاری دوره تخصصی روابط عمومی موفق ، سخنرانی پرفسور مهدی محسنیان راد استاد رسانه و ارتباطات ، صحبتهای نمایندگان دستگاه های و ارائه مسائل و مشکلات  و در بخش  چهارم سخنان دکتر شریعت مداری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی  بود.

دکتر شریعت مداری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی  در این نشست ضمن توجه  بر سختی کار و کمی حقوق در  زیر مجموعه وزارت تعاون بیان داشت:روابط عمومی موفق باید بینا و شنوا باشد ودر جامعه کنونی روابط عمومی با تولید محتوای قوی داشته باشد تا بتواندجذب مخاطبین داشته کند . روابط عمومی موفق  در برخی موارد می تواند تاثیر گزار تر از مدیران سازمانی عمل کند.

شریعت مداری اظهار داشت: وسعت  کار در وزارت خانه تعاون کار و رفاه اجتماعی به وسعت کشور ایران است و این یک ظرفیت است که روابط عمومی ها بعنوان یکی از سرمایه های اجتماعی  با کار و تلاش بتوانند باعث تقویت امید اجتماعی شوند .

کد خبر 10302

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد