تسهیل روند خدمات رفاهی ویژه فرزندان تحت حمایت در مراکز تحت نظارت بهزیستی مستلزم تسریع صدور مجوز قضایی

در بازدید رئیس اداره بهزیستی شهرستان سمنان و کارشناس شبه خانواده در معیت معاون دادستان کل استان و سرپرست دادسرای انقلاب اسلامی شهرستان از مرکز شبه خانواده مقداد و شمیم بهشت سمنان مطرح شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان نرجس درخشنده رئیس اداره بهزیستی شهرستان سمنان در ابتدا از فعالیت و زحمات کارکنان مرکز شبه خانواده مقداد  و شمیم بهشت تقدیر و تشکر کرد.

درخشنده در ادامه گزارشی از عملکرد و فعالیتهای مرکز مقداد در خصوص بهره مندی فرزندان از مهارتهای آموزشی و فرهنگی در جهت استقلال و خودکفایی آنان و ... بیان داشت.

وی افزود: با عنایت به رده سنی خاص فرزندان تحت حمایت در این مرکز شامل نوجوانان و جوانان تامین نیازهای فرزندان در ابعاد متفاوت نیازمند تعامل و مشارکت جمعی است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان سمنان همچنین گفت:  تسهیل روند خدمات رفاهی ویژه فرزندان تحت حمایت در مراکز تحت نظارت بهزیستی مستلزم تسریع صدور مجوز قضایی  دارد و بهزیستی در این خصوص خواستار همکاری بیشتر قضایی جهت صدور برخی مجوز ها است.

درخشنده در خصوص ارائه خدمات در حوزه اجتماعی علی الخصوص در مراکز حمایتی نگهداری از فرزندان تحت حمایت بهزیستی بیان داشت: بهزیستی در ارائه خدمات به جامعه هدف خود علی الخصوص در حوزه اجتماعی در حد توان از هیچ تلاشی فرو گذار نیست و درخصوص  تاسیس ساختمان جدید مرکز شمیم از حضورفعال مشارکت خیرین خبر دادند.

در این بازدید نشست صمیمی بین فرزندان و رئیس اداره بهزیستی شهرستان سمنان و معاون دادستان کل استان و سرپرست دادسرای انقلاب اسلامی فرزندان برخی مسائل و مشکلات خود را مطرح نمودند.

کد خبر 10295

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد