غربالگری افراد مجول الهویه براساس نوع خدمات در مراکز

رئیس و پرسنل اداره بهزیستی شهرستان سمنان در معیت معاون دادستان کل استان و سرپرست دادسرای عمومی انقلاب اسلامی شهرستان از مرکز سرای نور (مراقبت شبانه روزی از سالمندان) سمنان بازدید داشتند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان نرجس درخشنده رئیس اداره بهزیستی شهرستان سمنان بهمراه کارشناسان و در معیت معاون دادستان کل استان و سرپرست دادسرای انقلاب اسلامی شهرستان از مرکز سرای نور (مراقبت شبانه روزی از سالمندان) سمنان بازدید داشتند.

درخشنده رئیس اداره بهزیستی شهرستان سمنان در این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از زحمات پرسنل مرکز سرای سالمندان نور براهمیت غربالگری افراد مجهول الهویه پذیرش  شده در این مرکز تاکید داشت.

درخشنده بیان داشت:با توج به خدمات متفاوت در این مراکز و گروه های هدف در بخشهای اعصاب و روان مزمن معلولیت ذهنی و اعتیاد و خدمات تخصصی در بخشهای بهزیستی لازم است افراد پذیرش شده ابتدا غربالگری و سپس براساس نیازمندی از خدمات خاص بهره مند شوند.

سرپرست دادسرای عمومی انقلاب  در این بازدید  همچنین بر تعامل بیش از پیش با اداره بهزیستی شهرستان و دریافت شرح حال از سوی مددکاران و کارشناسان اداره بهزیستی جهت صدور دستور در خصوص پذیرش افراد در مراکز تاکید کرد.

گفت و گوی صمیمی رئیس اداره بهزیستی شهرستان سمنان و معاون دادستان کل استان و سرپرست دادسرای انقلاب اسلامی شهرستان با سالمندان از دیگر برنامه های این بازدید بود.

کد خبر 10272

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد