جهش ۳۰۰ میلیونی وام‌های اشتغال بهزیستی

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی گفت: وام های اشتغال‌زایی بهزیستی استان جهشی در سال ۹۸ جهشی ۳۰۰ میلیون ریالی را داشته و به ۵۰۰ میلیون ریال رسیده است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خراسان شمالی، دکتر اسماعیل قربانی اظهار داشت: میزان تخصیص وام های اشتغال طی امسال ۲۲۷ میلیارد ریال است که از این میزان ۱۴۷ میلیارد ریال تا کنون از سوی بانک ها ابلاغ شده است.

دکتراسماعیل قربانی  با اشاره به اینکه معرفی ها از اوایل شهریور ماه آغاز شده افزود: از مبلغ اعلام شده از سوی بانک ها، ۶۵ میلیارد آن پرداخت شده و مابقی در دست انجام بوده و بروکراسی اداری را طی می کنند.

مدیرکل بهزیستی استان با بیان اینکه ارزش وام های اشتغال سال گذشته ۲۰۰ میلیون ریال بوده خاطرنشان کرد: مبلغ اختصاص یافته برای وام های مشاغل در سال گذشته ۹۲ میلیارد ریال بوده که از این میزان ۷۵ میلیارد ریال جذب و پرداخت شده است.

کارشناس اشتغال و کاریابی معاونت مشارکت های بهزیستی خراسان شمالی گفت: تعداد پرونده هایی که امسال درخواست وام اشتغال داشتند ۳۸۷ مورد بوده که از این تعداد ۱۶۴ پرونده به نتیجه رسیده و وام اشتغال زایی را دریافت کرده‌اند.

زهرا حسن نیا اظهار داشت: در سال گذشته نیز ۴۲۷ پرونده مورد بررسی قرار گرفت که از این تعداد ۳۹۸ پرونده به نتیجه رسید.

وی عنوان کرد: اکثر وام های اشتغال زایی در بخش روستایی برای راه اندازی دامداری و دامپروری استفاده و در بخش شهری برای راه اندازی کارگاه های کوچک مورد استفاده قرار می گیرد.

کد خبر 10262

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد