کبودرآهنگ | برگزاری کمیته کاهش آسیب های اجتماعی در بهزیستی کبودراهنگ

کمیته کاهش آسیب های اجتماعی با محوریت بررسی وضعیت طلاق و خودکشی در شهرستان کبودرآهنگ با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان،  جلسه کمیته کاهش آسیب های اجتماعی با محوریت بررسی وضعیت طلاق و خودکشی در شهرستان کبودرآهنگ  با حضور معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری، رئیس بهزیستی، کارشسناس سلامت روان اداره بهداشت، و سایر اعضا کمیته آسیب های اجتماعی در محل سالن اجتماعات بهزیستی شهرستان کبودرآهنگ برگزار شد.

« رضا جعفری نیکو»  در ابتدای جلسه ضمن عرض خیر مقدم، تبریک و تهنیت آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) توضیحاتی پیرامون دستور کار جلسه ارائه کرد.

رئیس بهزیستی شهرستان  کبودرآهنگ  ضمن ارائه گزارشی در خصوص وضعیت طلاق و خودکشی پذیرش شده در واحد اورژانس اجتماعی این اداره افزود: آنچه برای رفع آسیب‌های اجتماعی نیازی اساسی است، تقویت ایمان و خودباوری است.

وی بیان کرد: آنچه که برای رفع آسیب‌های اجتماعی نیازی اساسی است تقویت ایمان و خودباوری است در واقع هر چه ارتباط با خداوند متعال بیشتر و عمیق‌تر شود رذایل اخلاقی در جامعه کاهش می‌یابد.

وی دوری از آموزه‌های دینی را مسبب بسیاری از آسیب‌های اجتماعی دانست و گفت: افزایش آمار نزاع و پرخاشگری به عنوان یک آسیب در جامعه مطرح است و باید با آموزش درست و انتقال اموزه‌های دینی به جامعه مانع وجود این آسیب‌ها شد.

کارشناس سلامت روان اداره بهداشت نیز در ادامه گزارشی از آمار خودکشی در شهرستان را ارائه و توضیحاتی در خصوص عملکرد شبکه بهداشت و درمان در خصوص کاهش خودکشی در شهرستان را بیان نمود و اشاره ای به وظایف ادارات مختلف در حوزه طرح تقسیم کار ملی برای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی را نمودند.

کد خبر 10260

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد