به مناسبت هفته پارالمپیک برگزار شد

اولین دوره مسابقات ویژه کارشناسان ،مددکاران ،مددجویان ،انجمن ها و مراکز تحت پوشش بهزیستی به همت انجمن معلولین ، هیئت ورزشی جانبازان و معلولان و همکاری بهزیستی شهرستان بوشهر در سالن ورزشی فجر آن شهرستان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر به مناسبت هفته پارالمپیک اولین دوره مسابقات ویژه گروههای مذکور با حضور دکتر علیرضا حاجیونی سرپرست ،معاونین ،روسا ، کارکنان و جامعه هدف بهزیستی استان بوشهر برگزار شد .

در ابتدای این مراسم سرپرست بهزیستی استان خطاب به ورزشکاران دارای معلولیت افزود: ما امروز در جمع شما حاضر شده ایم که تاکید کنیم معلولیت، محدودیت نیست، آمده‌ایم که توانمندی‌های شما را ببینیم و اعلام کنیم خوشحالیم که از فرصت های پیش آمده قابلیت‌هایتان را نشان می دهید و بخش کوچکی از معلولیت شما دلیل نمیشود که خیلی از ظرفیت‌های خدادادی دیگرتان را نبینید .

در ادامه دکتر حاجیونی ابراز خرسندی کرد و گفت: بسیار خوشحالم که استان بوشهر در حوزه ورزش قهرمانی جانبازان و معلولین نیز حائز رتبه‌های کشوری می‌شود و باعث افتخار و خوشبختی می باشد که این توان را در مددجویانمان می بینیم که اصرار دارند خود اتکا باشند و به رقابت‌های سالم بپردازند .

وی ضمن تشکر از عوامل اجرای برنامه های ورزشی ویژه معلولان گفت: امیدوارم که شما ورزشکاران، نمونه های خوبی باشید برای سایر مددجویان تا توانمندی و ورزش را سر لوحه کارشان قرار دهند .

در پایان نیز با اهداء جوایز نقدی و لوح تقدیر از مددجویان مدال‌آور کشوری و مربیان آنها تجلیل به عمل آمد .

کد خبر 10253

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد