حراست رقیب نیست، بلکه وظیفه‌ای پیشگیرانه دارد

مشاور رئیس و مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه بهزیستی به واسطه خدمت به جامعه هدف بالاخص محرومین محل پرواز ملائکه است، گفت: حراست رقیب نیست و وظیفه‌ای پیشگیرانه دارد، امیدواریم با ارتباط نزدیک و چهره به چهره با پیشگیری از تخلفات، امنیت و آرامش را در محیط داشته باشیم.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، آئین تکریم و معارفه مشاور رئیس و مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان بهزیستی کشور با حضور دکتر «وحید قبادی‌دانا» معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور، «حسن‌پور» مدیرکل خدمات اجتماعی سازمان حراست کل کشور و جمعی از معاونین و مدیران ستادی برگزار شد.

«هومن ستاری» مشاور رئیس و مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه بهزیستی به واسطه خدمت به جامعه هدف بالاخص محرومین محل پرواز ملائکه است، گفت: حراست رقیب نیست و وظیفه‌ای پیشگیرانه دارد، امیدواریم با ارتباط نزدیک و چهره به چهره با پیشگیری از تخلفات، امنیت و آرامش را در محیط داشته باشیم.

یادآوری می‌شود، در پایان این مراسم دکتر «وحید قبادی‌دانا» معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور با اهداء لوحی از خدمات ارزشمند «سید محمدرضا هاشمی‌نیا» تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 10249

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =