حراست چشم بینا و گوش شنوای سازمان است/ صیانت از حقوق افراد جامعه اولویت اول ماست

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در آئین تکریم و معارفه مدیرکل دفتر مرکزی حراست با بیان اینکه حراست چشم بینا و گوش شنوای سازمان است، گفت: بهزیستی به عنوان سازمانی حمایتی، توانمندساز و پیشگیرانه در مواجهه با موضوعات مبتلابه اجتماعی حراست و صیانت از حقوق این افراد را اولویت اول قرار می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، آئین تکریم و معارفه مشاور رئیس و مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان بهزیستی کشور با حضور دکتر «وحید قبادی‌دانا» معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور، «حسن‌پور» مدیرکل خدمات اجتماعی سازمان حراست کل کشور و جمعی از معاونین و مدیران ستادی برگزار شد.

دکتر «وحید قبادی‌دانا» معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آنها بر ما ضروری است، گفت: در هر سازمانی نقش حراست، حفاظت از اصول و چارچوب باید باشد؛ طبیعتاً حراست اداره خوفیه نیست و مسئولان آن از آگاه‌ترین، وقت‌گذارترین، صدیق‌ترین افراد سازمان هستند.

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه حراست چشم بینا و گوش شنوای سازمانی محسوب می‌شوند، افزود: این افراد پیشگیری از وقوع تخلفات و مشکلات را عهده‌دار هستند و باید زمینه بروز مشکلات را به حداقل برسانند و در صورت وجود مشکل باید برخورد قاطعی داشته باشند.

وی خط قرمز در بهزیستی را جامعه هدف شامل معلولان، زنان سرپرست خانوار، کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست، سالمندان و اقشار در معرض آسیب و همچنین در حوزه سلامت اجتماعی، تمامی شهروندان عنوان و تصریح کرد: بهزیستی به عنوان سازمانی حمایتی، توانمندساز و پیشگیرانه در مواجهه با موضوعات مبتلابه اجتماعی حراست و صیانت از حقوق این افراد را اولویت اول قرار می‌دهد.

قبادی‌دانا، افزود: ۲۲ هزار پرسنل خدوم با حداقل دستمزد و با کمترین چشمداشتی بیشترین خدمت را ارائه می‌کنند و معدودند افرادی که به دنبال سوء‌استفاده باشند؛ لذا باید با ساز و کاری مناسب و نقش پیشگیرانه مانع بروز و ظهور افراد متخلف شویم.

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه حسنات الابرار سیئات المقربین، تصریح کرد: با توجه به اینکه بهزیستی طبق اصل ۴۴ پیشرو در امر واگذاری تصدی‌گری‌هاست و تاکنون ۹۳ درصد را برون‌سپاری کرده است، تقویت دستگاه‌های نظارتی وظیفه ماست این در حالی است که باید بر بعد اخلاقی و تشکیلاتی بیش از پیش اهتمام ویژه داشته باشیم تا بتوانیم برنامه‌ها و سیاست‌های دولت تدبیر و امید را دنبال کنیم.

یادآوری می‌شود، در پایان این مراسم دکتر «وحید قبادی‌دانا» معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور با اهداء لوحی از خدمات ارزشمند «سید محمدرضا هاشمی‌نیا» تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 10248

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =