تعارض منافع | مدیرکل بهزیستی ایلام: بخشنامه تعارض منافع اعتماد مردم به این سازمان را تقویت می کند

مدیر کل بهزیستی ایلام صدور بخشنامه تعارض منافع که بتازگی از سوی ریاست این سازمان ابلاغ شده را موجب تقویت اعتماد مردم به این سازمان دانست.


به گزارش روابط عمومی بهزیستی ایلام، زهرا همتی روز یکشنبه با اعلام این مطلب گفت:  بر اساس این بخشنامه هیچ یک از کارکنان بهزیستی اعم از معاون، کارشناس، مددکار و غیره حق دریافت مجوز برای راه اندازی و فعالیت مراکز  مرتبط با فعالیت های این سازمان را نخواهد داشت.

وی ادامه داد: صدور این بخشنامه بیانگر اینست، مردم به این یقین و اطمینان برسند که بهزیستی به فکر منافع مردم بوده  چراکه بر اساس آن نظارت بهزیستی بر مراکز بدون هیچگونه چشم پوشی و دقیق تر انجام می شود.

وی این بخشنامه را گامی در جهت شفاف سازی دانست و گفت: با اجرایی شدن این بخشنامه فعالیتها و نظارت ها بر مراکز تحت نظارت تخصصی تر  انجام شده و بهزیستی به عنوان یک دستگاه ناظر بیرونی عمل کرده که این امر موجب می شود تاثیر ارتباطات درون دستگاهی کمرنگ و نظارت ها بیشتر شود.

مدیر کل بهزیستی ایلام ابلاغ این بخشنامه را همچنین گامی جدید در جهت کمک به اشتغال زایی  و کاهش نرخ بیکاری  جامعه دانست.                                                                                   

بخشنامه اجرایی منع پذیرش و یا قبول منافع متعارض به منظور تاکید بر ارتقای سلامت اداری و از بین بردن موقعیت هایی که ممکن است موجب تقدم دادن منافع شخصی یا گروهی بر منافع عمومی شود توسط رئیس سازمان بهزیستی کشور بتازگی ابلاغ شده است .

در این بخشنامه‌ به تمامی مدیران، معاونین و کارکنان ستادی و استانی، ضمن تعیین موارد تعارض منافع در این سازمان، پرهیز از قرار گرفتن در این موقعیت‌ها و خودداری از تصمیم و اقدام در این گونه موارد ابلاغ شده است.

پایان/

کد خبر 10231

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد