کارگاه آموزشی زمین و آنچه در آن است ویژه مدیران و مربیان مهدهای کودک استان بوشهر برگزار شد

با حضور دکتر علیرضا حاجیونی سرپرست ، آرزو منوچهری معاون امور اجتماعی ، کارشناسان دفتر امور کودکان ، مدیران و مربیان مهدهای کودک تحت پوشش بهزیستی استان بوشهر کارگاه آموزشی زمین و آنچه در آن است در سالن آموزشی این اداره کل برگزار شد .

به گزارش  روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر، دکتر علیرضا  حاجیونی سرپرست بهزیستی استان  دراین کارگاه  تربیت صحیح کودکان ، توجه به امر آموزش و نیازهای عاطفی آنان  و بر تعامل دو جانبه بهزیستی با کانون توسعه مهدهای کودک تاکید کرد.  را لازم دانست

سرپرست بهزیستی استان بوشهر  مسئولیت های  مدیران و مربیان را مهم دانست وگفت: آموزش در این مقطع زیر بنای یادگیری های کودکان می باشد.

دکتر حاجیونی ضمن تاکید بر اهمیت ویژه ی تربیت کودکان گفت: مهدهای کودک به عنوان پایگاههای مهم تربیت فرزندان در سطح جامعه می باشند و از این جهت نظارت بر حسن انجام فعالیتها ی مهدها و حمایت های مرتبط می تواند به تربیت جامعه ای سالم و با نشاط کمک کند .

همچنین معاون امور اجتماعی بهزیستی استان عنوان  داشت: کودکان مهمترین سرمایه های ملی هر جامعه هستند و آینده کشور در دست آنهاست ، پس مسئولیت بزرگی بر عهده مربیان مهدهای کودک است .

آرزو منوچهری ضمن تشکر از فعالیت ها و آموزش ها از مدیران و مربیان خواست نسبت به یادگیری مطالب و  آموزش‌ به موقع آن به کودکان کوشا باشند و سعی کنند خود الگوی مناسبی  برای کودکان بوده و با توجه ویژه به کودکان ، آینده درخشان آنان را بسازند .

 در ادامه سیما شادمانی مدرس این کارگاه اظهار کرد : آموزش تخصصی و چند بعد نگر ، به کودکان  فرصت می دهد تا دانش ، مهارت و نگرش هایی که با محوریت حضور خودشان در کلاس با تسهیلگری مربی  و منابع متنوع بسته بندی که به دست می آورند ، در موقعیت های زندگی به کار گیرند و چگونه آموختن و به کار گیری آموخته ها را آموزش دهند . اینگونه است که ارزش خودشان ،  زمین و هر چه در آن است و مراقبت از آنها را برای امروز و فردایشان بیش از پیش خواهند آموخت .

گفتنی است این کارگاه با رویکرد ترکیب آموزش مجازی و حضوری، از نیمه تابستان سال جاری آغاز شده و اکنون در بخش آموزش حضوری مربیان جهت  چگونگی آماده سازی کودکان برای حضور توانمند در دنیای در حال تحول که هر روز بر منابع متنوع برای آموختن به آنان اضافه می شود آموزش می بینند .

کد خبر 10226

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد