احداث 125 واحد مسکن مددجویی در لنگرود

صبح روز یکشنبه نوزدهم آبانماه در نشستی دکترحسین نحوی نژاد ( مدیرکل بهزیستی گیلان ) ، سرهنگ ابراهیمی ( مسئول بسیج سازندگی سپاه استان ) ، سرهنگ کوثری( فرمانده سپاه قدس لنگرود )، دکتر شفقی فرماندار لنگرود ، مهندس شریفی (بخشدار اطاقور) محمد حبیب دوست فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید ارشاد بهزیستی گیلان ، فرشته شادکام مشاور و رئیس دفتر مدیرکل ، ام البنین انساندوست معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان ، سهیلا اکبری مسئول شهرستان ها و جمعی از کارشناسان ستادی در دفتر فرمانداری لنگرود حضور یافتند .

در ابتدای نشست  ام البنین انساندوست معاون مشارکت های مردمی بهزیستی گیلان شرح مختصری از وضعیت  مسکن در کل استان ارائه دادند.

در ادامه مدیرکل بهزیستی گیلان  دکتر حسین نحوی نژاد عنوان کرد :  بهزیستی با کمک سپاه و خیرین و بسیج و با همکاری همدیگر و با توجه به ظرفیت بالایی که در این شهرستان وجود دارد ، انشالله کار ساخت مسکن مددجویان را با سرعت بالایی به اتمام برساند .

وی افزود : ۶۱۷۰ مددجو فاقد مسکن در استان وجود دارد که از این بین ۴۴۵ مددجو متعلق به لنگرود می باشد و در حال حاضر 125 واحد مسکونی در این شهرستان در دست احداث می باشد و امید است با تلاش و همدلی همه مسئولین خانه دار شدن این عزیزان تسریع  یابد .

کد خبر 10220

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد