اهدای 117 سری جهیزیه به مددجویان تحت پوشش بهزیستی کرمانشاه

مراسم اهدای 117 سری جهیزیه به مددجویان تحت پوشش بهزیستی کرمانشاه با مشارکت استانداری و اداره کل بهزیستی استان و با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، مراسم اهدای ۱۱۷ سری جهیزیه به زوج های تحت پوشش بهزیستی کرمانشاه‌با مشارکت استانداری و اداره کل بهزیستی استان  با حضور آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، استاندار کرمانشاه، معاون سیاسی امنیتی استاندار، مدیرکل بهزیستی استان و جمعی دیگر از مسئولان در محل تالار انتظار برگزار شد.

دکتر فاطمه رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در این مراسم اظهار داشت: طی امسال این دومین بار است که برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی جهیزیه تهیه می شود.

وی به اهدای 160 سری جهیزیه در شهریورماه امسال به مددجویان بهزیستی در منطقه اورامانات با مشارکت قرارگاه منطقه ای نجف اشرف سپاه اشاره کرد و افزود: طی این دو مرحله 227 مورد جهیزیه به مددجویان اهداء شده است.

این مسئول ضمن تشکر از مشارکت استانداری کرمانشاه در تامین جهیزیه برای مددجویان پشت نوبتی، اظهار داشت: 800 زوج مددجو پشت نوبت هستند که با قول مساعد استاندار کرمانشاه خوشبختانه اقدامات لازم برای واگذاری جهیزیه به آنان صورت گرفته که در این مراسم به 114 زوج به نیت 114 سوره قران کریم ،جهیزیه اهداء و مابقی نیز طی مراسمات دیگر واگذار خواهد شد.

دکتر رضوان مدنی خاطر نشان کرد: طبق وصیت نامه پدرم 3 مورد از جهیزیه های امروز را برادرم تقبل کردند که در مجموع 117 مورد جهیزیه به مددجویان اهداء می شود.

وی خدمت به محرومین را نعمتی بزرگی دانست و گفت: باید نه تنها در بحث جهیزیه بلکه در دیگر امورات و مشکلات نیز یار و مددکار این عزیزان باشیم.

مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه افزود: 40 هزار معلول در سطح استان داریم که نیازمند تجهیزاتی از قبیل ویلچر، واکر، تخت بیمارستانی و ... میباشند و با توجه به هزینه های زیاد جهت تامین این اقلام برای مددجویان ، میبایست خیرین به کمک بهزیستی بشتابند تا بتوانیم وسایل کمک توانبخشی را برای معلولین تهیه کنیم.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از ورزشکاران که رتبه های بین المللی و قهرمانی را کسب کردند از معلولین هستند،گفت:این افراد ثابت کرده اند معلولیت محدودیت نیست و آنها توانسته اند برای استان و کشور افتخار آفرینی کنند که می بایست آنها را حمایت کرد.

کد خبر 10212

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد