بهزیستی در موضوع پدافند غیر عامل نقش کلیدی و حساسی دارد

به منظور حفظ آمادگی نیروهای امداد رسان و بهزیستی شهرستان زرند مانور زلزله فرضی در روستای شهرک طالقانی (گیسک) برگزار و نیروها توان عملیاتی و امدادی خود را محک زدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان به نقل از زرندمحمد ابراهیمی رئیس بهزیستی زرند در حاشیه این مراسم با اعلام اینکه پدافند غیر عامل یک اصل و ضرورت خاص در تمام حوزه های اجتماعی ،عمرانی ،زیست محیطی و... است گفت: باید با برنامه ریزی دقیق و مدون در کاهش آسیب های احتمالی قدم بر داریم.

ابراهیمی با اعلام اینکه اداره بهزیستی یک ارتباط گسترده با اقشار مختلف مردم و قشر آسیب پذیر دارد تصریح کرد: هر چند ادارات بهزیستی با مشکلات خاص دراین خصوص روبه رو می باشند ولی در موضوع پدافند غیر عامل نقش کلیدی و مهمی را ایفا می نمایند.

رئیس بهزیستی زرند در ادامه افزود:در مواقع بحرانی خدمات رسانی به گروههای خاص و مددجویان و نیازمندان وظیفه این مجموعه را سنگین تر از قبل می نماید ولی این مجموعه تلاش دارد بهترین و بیشترین خدمات را به شهروندان ارائه نماید.

وی افزود: سلامت جسم و روان ، بالابردن روحیه آسیب دیدگان ،انجام اقدامات درمانی و بهداشتی در کمترین زمان ممکن از وظایف ذاتی این اداره می باشد که اگر سهل انگاری شود در آینده با مشکلات زیادی روبه رو خواهیم شد.

وی در پایان از آمادگی همکاری و مشارکت اداره بهزیستی در برنامه های مشترک آموزشی و مانوری در راستای و رسالت پدافند غیر عامل خبر داد.

کد خبر 10207

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد