برگزاری جشن تقدیر از فرزندان مراکز شبانه روزی مقام آور در مسابقات ورزشی در کشور

کسب اخلاق ، علم و ورزش الویت مراکز نگهداری فرزندان شبانه روزی است

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان جشن تقدیر از فرزندان مراکز شبانه روزی مقام آور در مسابقات ورزشی در کشور در ستاد اداره کل برگزار شد .

در این مراسم علیرضا ایزدپور مدیرکل با همراهی اعضای شورای معاونین اداره کل بهزیستی استان سمنان ، خیرین و فرزندان مقام آور ورزشی در مسابقات کشوری حضور داشتند .

علیرضا ایزدپور:  اداره کل بهزیستی استان سمنان طبق اصل 44 قانون اساسی کلیه امور خدماتی خود را به بخش خصوصی واگذار کرده است و در این راستا کلیه مراکز نگهداری فرزندان شبانه روزی از نوزاد تا 18 سال به موسسات خیریه تحت نظارت واگذار گردیده است و در حال حاظر بهزیستی استان با تحت نظارت داشتن 11 مرکز امر نگهداری بیش از 190 فرزند را برعهد دارد .

مدیرکل بهزیستی استان : کسب اخلاق ، علم و ورزش الویت مراکز نگهداری فرزندان شبانه روزی است و در این راستا اقدامات و تلاش های شبانه روزی مدیران و مربیان مراکز را نادیده نمی توان گرفت و این مراسم جای مناسبی بمنظور تقدیر از زحمات شبانه روزی این عزیزان است .

وی افزود : با تلاش فرزندان و مربیان مراکز نام استان سمنان همیشه در مسابقات علمی و ورزشی جزء استان های برتر است و این مراسم جهت ارج نهادن به این زحمات برپا شده است تا گوشه ی از این موفقیت ها تقدیر گردد .

وی تصریح گردد : یکی از بازوان توانمند و موفق بهزیستی خیرین و موسسات خیریه هستند که بی شک بدون حضور آنان گام های موفق و موثر در تحقق اهداف عالیه سازمان نمی توان برداشت و ما همیشه ممنون زحمات و کمک های بی دریق ایشان هستیم .

در این مراسم که به مدت دو ساعت و با بخش های مختلفی برگزار شد از 21 فرزند و یک مربی مراکز نگهداری شبانه روزی مقام آور در مسابقات ورزشی در سطح کشور تقدیر و هدایایی اهدا شد .

کد خبر 10205

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد