حضور مدیرکل بهزیستی گیلان در مراسم ترحیم ام الشهدا حاجیه خانم وارسته

مدیرکل بهزیستی گیلان دکتر حسین نحوی نژاد باتفاق فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید ارشاد بهزیستی گیلان محمد حبیب دوست در مراسم ترحیم مادر شهیدان " سید مهدی و سید علی سیدجوادی " حضور یافتند.

دکتر حسین نحوی نژاد در حاشبه این مراسم عنوان کرد : خانواده های شهدا و بخصوص مادران شهدا با عهد خود با خدای خویش، موجب آبرو و سربلندی ایران اسلامی بوده و هستند. شهادت هنر مردان خداست و افتخاری بزرگ، اما والاتر از آن هنر پدران و مادران بزرگوار و عزیزی است که با تقدیم فرزندان برومند و رشید و مومن خویش، برای اسلام و ایران افتخاری ماندگار آفریدند.
گفتنی است :«سیدمهدی سیدجوادی »در سال 1340 در «شهرستان دزفول» از پدر ومادری گیلانی متولد شد. این شهید که از دانشجویان پیرو خط امام( ره) و ساکن رشت بود در دوران جنگ تحمیلی برای دفاع از آرمانهای امام(ره)  و انقلاب اسلامی از دانشگاه« بیرمنگام » به  ایران بازگشت و با حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل در سن 27 سالگی و در جنوب کشور بر اثر اصابت ترکش خمپاره به سر به شهادت رسید.
«سید علی سید جوادی» در سال 1343 در شهرستان «لاهیجان» دیده به جهان گشود که در عملیات والفجر 8 بر اثر اصابت ترکش گلوله تانک به سر در 23 اسفند 1364 به شهادت رسید.

کد خبر 10194

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد