دیدار رئیس سازمان امور عشایر کشور با مدیر کل بهزیستی استان سمنان

نشست در خصوص راهکارهای تقویت تعاملات بهزیستی با امور عشایر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان  کرمعلی  قندالی رئیس سازمان امور عشایر کشور با علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان دیدار داشت.

در این دیدار و نشست صمیمی علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان در ابتدا به معرفی فعالیتها و خدمات اداره کل بهزیستی استان سمنان پرداخت.

ایزدپور در معرفی فعالیتهای سازمان بهزیستی به بیش۱۷۰ فعالیت و در راستای آن خدمات ارائه شده اداره کل بهزیستی استان سمنان به جامعه هدف و عموم در سطح استان اشاره و بیان داشـت:اداره کل بهزیستی استان سمنان با دارا بودن نیروهای انسانی متخصص در ۵ حوزه  و ۴ حوزه تخصصی خدمات متفاوتی را با توجه به گستردگی جامعه هدف خود به عموم و متقاضیان ارائه می دهد.

وی بیان داشت: خدمات اداره کل بهزیستی در رویکرد پیشگیری و توانمند سازی و خدمات مبتنی بر جامعه در حوزهای پیشگیری اجتماعی توانبخشی و مشارکتهای مردمی  و اشتغال می باشد و این اداره کل با کمک مراکز و موسسات تحت نظارت توانسته است خدمات قابل توجهی را به جامعه هدف سازمان بهزیستی ارائه دهد.

ایزدپورادامه داد: با وجود مراکز حمایتی و مراقبتی در حوزه های توانبخشی و وجود ۱۴۰۰۰ معلول شناسایی شده در سطح استان، سالمندان  که از خدمات اداره کل بهزیستی استان بهره مند هستند و مراکز نگهداری در حوزه اجتماعی شامل فرزندان تحت حمایت وکلینیک های اجتماعی و وجود ۱۳۳ مهد کودک تحت نظارت بهزیستی در سراسر استان سمنان و مراکز پیشگیری  با ارائه  خدمات کنترل و درمان اعتیاد و پیشگیری از ژنتیک و آسیبهای اجتماعی نشان از خدمات تخصصی و گسترده اداره کل بهزیستی در سطح استان است.

مدیر کل بهزیستی  از  تعاملات و هم افزایی بین دیگر دستگاهها ی اجرایی علی الخصوص از انعقاد تفاهم نامه با  اداره امور روستائیان و عشایر استان خبر دارد و هدف از این تفام نامه را ارائه خدمات تخصصی و مطلوب توانمند سازی جامعه هدف دو سازمان در ابعاد برخورداری از مهارتها و پیش گیری از آسیبها و توانمند سازی در بعد اشتغال  دانست.

در نشست صمیمی پیرامون تفاهم نامه های بهزیستی و بیمه روستائیان و عشایر در خصوص راهکارهای تقویت تعامل و انسجام بیشتر دو نهاد  صحبت شد.

 

کد خبر 10189

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد