تعارض منافع ا شفافیت و اعتمادسازی در فعالیت های بهزیستی باید نهادینه شود

مدیر کل بهزیستی استان گیلان با تاکید بربخشنامه "پرهیز از تعارض منافع" در بهزیستی گفت: شفافیت و اعتماد سازی در فعالیت های بهزیستی باید نهادینه شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛ "دکتر حسین نحوی نژاد" در خصوص ابلاغ بخشنامه "منع پذیرش و یا قبول منافع متعارض" گفت: سازمان بهزیستی از جمله سازمان هایی است که بخش اعظم کارهایش را با مشارکت اجتماعی و بهره گیری از مردم و موسسات خیریه انجام می دهد و مهمترین مورد در جلب همکاری این اقشار، شفافیت و اعتماد سازی در فعالیت های بهزیستی است، به گونه ای که تسهیل ورود به فعالیت ها و حمایت های قانونی برای بخش غیر دولتی در نظر گرفته شود و همچنین اطمینان حاصل کند که تبعیضی صورت نمی گیرد.

وی ابلاغ این بخشنامه را حرکتی بسیار خوب دانست و گفت: از این حرکت استقبال می کنم و آن را راهگشا می دانم. به عنوان فردی که بیش از ۲۵ سال است در بهزیستی خدمت می کنم و مسئولیت های مختلفی را بر عهده داشته ام، همواره تأکید داشته ام شرایط به نوعی باشد که کارکنان بهزیستی تحت فشارهای اداری، سیاسی و اجتماعی نباشند و بتوانند وظایف ادارای خود را به نحو احسن انجام دهند.

نحوی نژاد "فرهنگ سازی" در اجرایی شدن این بخشنامه را قدم اول دانست و افزود: همیشه قسمت سخت انجام یک کار، فرهنگ سازی است و اگر این کار انجام شود، با رعایت موازین حقوق عمومی و خصوصی از این قضیه به سلامت عبور خواهیم کرد.

وی در پایان بر بهره گیری از خرد جمعی صاحب نظران و همکاران استانی بهزیستی در تعیین سیاست های سازمانی با محوریت ریاست سازمان تاکید کرد.

کد خبر 10186

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =