اطلاع رسانی صحیح ، به موقع و صادقانه القاء آرامش در سطح جامعه را در بردارد

مدیر کل بهزیستی کرمان با حضوردر اداره سرپرستی نمایندگی های روزنامه اطلاعات استان کرمان با مسئولین و خبرنگاران این روزنامه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان عباس صادق زاده مدیرکل بهزیستی در این دیدار با اشاره به نقش روزنامه ها وجراید در جامعه گفت :اطلاع رسانی صحیح ، به موقع و صادقانه القاء آرامش در سطح جامعه را در بردارد .
صادق زاده نقش روزنامه ها و جراید را در گسترش فرهنگ و ارتقاء اگاهی افراد جامعه ضروری دانست و عنوان کرد : اطلاع رسانی صحیح ، به موقع و همراه با صداقت می تواند به اشتیاق مختلف افراد به مطالعه و تحولات مثبت اجتماعی کمک کند که رویکرد روزنامه اطلاعات در انعکاس اخبار به دور از حاشیه بسیار ارزشمند است .
وی در ادامه به تشریح فعالیتهای اجتماعی و اقدامات پیشگیرانه بهزیستی استان کرمان در طی سالیان اخیر پرداخت واظهار داشت : به لحاظ تجارب بدست آمده ، اجرای طرح ها و برنامه های اجتماعی و پیشگیرانه با شناسایی مناطق آسیب پذیر و متناسب با شرایط محیطی و منطقه ای نتایج ماندگاری به دنبال خواهد داشت .
مدیر کل بهزیستی با اشاره به اهداف پیشگیرانه سازمان بهزیستی گفت :  با همت کارشناسان تخصصی و توان علمی کارکنان بهزیستی استان کرمان  چندین طرح پیشگیرانه  از جمله طراحی و پیگیری تصویب قانون الزام انجام مشاوره های ژنتیک قبل از ازدواج در این استان انجام شد که خبر تصویب این قانون هم اولین بار در سطح کشور از طریق روزنامه اطلاعات اطلاع رسانی شد .
وی در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه ارتقاء سطح آگاهی و توانمندسازی افراد جامعه به ویژه جامعه هدف خاطر نشان کرد : برگزاری دوره های متعدد مهارت آموزی و همچنین مهارتهای مختلف زندگی برای افراد متقاضی استفاده از خدمات حمایتی بهزیستی یکی از برنامه ها و اهداف مهم بهزیستی می باشد .
صادق زاده در ادامه با اشاره به اجرای طرحهای توانمند سازی خانواده های معلولین نیازمند گفت : باتوجه به هزینه بالای نگهداری معلولین و افراد سالمند در مراکز، با اجرای طرحی کارشناسی شده با آموزش افراد سالم و علاقه مند با هزینه ای بسیار اندک سالمندان و معلولین نیازمند خدمات را در منزل به آنان ارائه نموده ایم که بحمدا... نتایج بسیار مطلوبی را در پی داشته است.
مدیرکل بهزیستی در بخش پایانی سخنان خود از رونمایی قریب الوقوع طرحهای اجتماعی محور  در آینده ای نزدیک خبر داد.

کد خبر 10178

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد