لزوم نهادینه شدن ورزش در بهزیستی به عنوان  مقوله ای علمی، رو به رشد و آینده محور

ششمین دوره مسابقات سراسری لیگ بوچیا ( با عنوان جام شهدای بهزیستی) در بابلسر با حمایتهای سازمان بهزیستی کشور و معاونت توسعه مدیریت سازمان بهزیستی کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛ علی‌رضا شریفی معاون تربیت بدنی، فوق برنامه و  امور پشتیبانی سازمان بهزیستی کشور" ورزش بوچیا " را یک سرمایه اجتماعی  دانست که پرداختن به آن باعث می شود که عزیزان معلول همت و تلاش کنند تا در جامعه بیشتر دیده شوند.

 وی افزود:ورزشکاران معلول ظرفیت بالایی برای کسب مدالهای رنگارنگ در میادین ملی و بین المللی دارند  و سازمان بهزیستی  حمایت از آنان  را در اولویت قرار داده است.

شریفی بحث شریفی آموزش راشریفی موضوع "آموزش "از مباحث بسیار مهمی دانست که در  دستور کار سال جاری در دفتر تربیت بدنی و فوق برنامه سازمان بهزیستی کشور  قرار گرفته است و افزود:بر همین اساس آموزش های مختلفی  در رشته های مناسب برای جامعه هدف بهزیستی، طراحی شده است.

وی گفت: به همین منظور دوره های مربیگری، داوری، ارتقا و دانش افزایی در رشته "گلبال "با همکاری فدراسیون نابینایان و کم بینایان در مجتمع شهید عظیمی بابلسر برگزار شده است. همچنین  برنامه ریزی برای یک همکاری مشترک با پارالمپیک  صورت گرفته است تا مقوله ورزش به شکل  علمی، رو به رشد و آینده محور در سازمان بهزیستی نهادینه گردد.

کد خبر 10176

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد