میبد | نگاه علمی و تقویت تعامل اجتماعی در بهزیستی مورد تاکید می باشد

آیت ا...اعرافی امام‌جمعه میبد در دیدار با دکتر عطابخش سرپرست سازمان بهزیستی استان یزد گفت: مدیر موفق مدیری است که در شروع کار خود با نگاه علمی کلان کارهای بزرگ انجام دهد.

حضرت  آیت‌الله اعرافی، حرکت در مسیر فرابرنامه‌ای و توسعه‌ای را کارگشا درحل مشکلات متعدد سازمان بهزیستی خواند و افزود: بهزیستی به‌عنوان یک‌نهاد مردمی باید از ظرفیت‌ها و منابع مردمی بیشتر استفاده کند.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور ارتباط با مردم و خیرین و نهادهای مردم را لازمه سیاست و رویکرد بهزیستی دانست و گفت: خیلی از مشکلات مردم را با تعامل با بخش خصوصی می‌توان رفع کرد،وی بابیان اینکه در بهزیستی میبد اقدامات خوبی در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی انجام‌شده است؛ بر نگاه علمی و مطالعه و تقویت تعامل اجتماعی در بهزیستی تأکید کرد.امام‌جمعه میبد همچنین یادآور شد با استفاده از ظرفیت‌های دانشگاهی، می‌توان شاخص‌های خدمت‌رسانی به معلولین و کاهش آسیب‌های اجتماعی را بالا برد.

آیت‌الله اعرافی تصریح کرد: امیدواریم مناسب‌سازی هم که چندین سال است در شهرستان میبد آغازشده است به نقطه مطلوب برسد.

دکتر عطابخش سرپرست سازمان بهزیستی استان یزد در خصوص  مشکلات معلولین گفت: معلولیت خط قرمز ماست و در این دوره برای کاهش آلام معلولین در هر زمینه‌ای تلاش خواهد کرد.

وی  افزود: بحث تکمیل مرکز تحقیقات و ژنتیک میبد هم به‌عنوان مرکزی برای خدمات‌رسانی سراسر کشور از اولویت‌های این سازمان است.

کد خبر 10164

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد