کاشان| توانخواه کاشانی تفسیر مصور شعر زیبای " بی بال پریدن"

نمایشگاه نقاشی هنرمند توانخواه کاشانی با عنوان «بی بال پریدن» با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در کوشک کمال الملک افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان کاشان، این روزها نمایشگاه نقاشی « فضه ریاضی مقدم» در کوشک کمال الملک کاشان افتتاح شده است. ریاضی مقدم متولد سال ۱۳۷۱ یکی از هنرمندان کاشانی است که در سال ۱۳۸۴ در اثر سانحه تصادف دچار ضایعه نخاعی شدید از ناحیه گردن شده است.
وی که دارای دیپلم علوم انسانی است در زمینه نقاشی رنگ روغن، تئاتر و نقاشی روی چوب نیز مهارت دارد. اما در کسب مهارت، دست هایش توان و یاری همراهی او را در خلق آثار هنری ندارد و به همین دلیل از دهان و دندان هایش کمک می گیرد. دندان هایش می شود دست هایش و با کوهی از اراده خالق آثاری بدیع و زیبا می شود.
بیش از ۱۰  سال است که بوم و قلم مو، مونس تنهایی او در خلق آثارش گشته است. از تکنیک رنگ روغن استفاده می کند و بر مبنای سبک رئال نقاشی می کشد. در نمایشگاه های مختلف ایران حضوری فعال داشته است و نمونه ای بارز از صرف فعل خواستن، توانستن است.
نمایشگاه «بی بال پریدن» خانم فضه ریاضی مقدم با حضور فریدون اللهیاری مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، سیدجواد ساداتی نژاد نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل، ابریشمی راد شهردار کاشان و مسئولین و مدیران شهرستان افتتاح شد.
در این نمایشگاه ۳۱ تابلو از فضه ریاضی مقدم با موضوعات محیط زیست، مذهبی و طبیعت به نمایش درآمده است. علاقمندان به آثار این هنرمند توان‌یاب می توانند تا ۱۷ آبان ماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر و ۵ عصر تا ۹ شب با مراجعه به کوشک میدان کمال الملک کاشان از آثار به نمایش درآمده دیدن کنند.

کد خبر 10113

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد