اجرای برنامه‌های پیشگیری اولیه از اعتیاد در محیط‌های کاری اردبیل

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: اجرای برنامه‌های پیشگیری اولیه از اعتیاد در محیط‌های کار در تمامی شهرهای استان اردبیل پیش بینی شده است.

بهزاد ستاری  در جلسه هماهنگی پیشبرد برنامه‌های پیشگیرانه مرتبط با حوزه اعتیاد استان اردبیل عنوان کرد: طرح پیشگیری اولیه از اعتیاد در محیط‌های کار استان اردبیل در تمامی شهرستان‌های اردبیل از جمله برنامه‌هایی است که در سال جاری اجرایی می‌شود.

به گفته وی بدین منظور تیم‌های پیشگیری در محیط‌های کار فعال سازی شده و برنامه‌های مرتبط در این خصوص پیاده سازی می‌شوند.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل مبارزه با اعتیاد را وظیفه خطیر تمامی نهادهای مرتبط فرهنگی و اجرایی دانست و افزود: امیدواریم با تعامل و هم افزایی مناسب دستگاه‌ها شاهد کاهش گرایش اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان به مواد مخدر که خود زاینده انواع ناهنجاری‌ها است، باشیم.

ستاری در ادامه ابراز امیدواری کرد تا مرکز جامع درمان و بازتوانی معتادان استان اردبیل در «راه انزاب» طی دو ماه آینده راه اندازی شود.

معاون امور توسعه پیشگیری اداره کل بهزیستی استان اردبیل هم در ادامه این جلسه بر برگزاری کارگاه‌ها و طرح‌های مورد نظر زیر نظر دبیرخانه پیشگیری و اداره کل بهزیستی به صورت شهرستانی تأکید کرد.

به گفته وی در این راستا آموزش‌ تسهیلگران تیم‌ها و تقویت آنان در محیط‌های کار، مهدکودک‌ها، محلات، روستاها و ... باید با نهایت دقت و انسجام انجام پذیرد.

کد خبر 10106

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد