دامغان ا حضور معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی در مراسم موسسه خیریه 14 معصوم

مراسم تقدیر از عاملین ، مسئولین و خیرین ایستگاه ارائه خدمات موسسه خیریه متوسلین به ۱۴ معصوم(ع) شهرستان دامغان به زائرین حسینی در نجف اشرف در ایام اربعین برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان مراسم تقدیر از عاملین ، مسئولین و خیرین ایستگاه ارائه خدمات موسسه خیریه متوسلین به ۱۴ معصوم(ع) شهرستان دامغان به زائرین حسینی در نجف اشرف در ایام اربعین برگزار گردید .

این مراسم با حضور حسین نوحی معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل بهزیستی استان سمنان ، محمد زحمتکش رئیس اداره بهزیستی شهرستان دامغان ، امام جمعه ، رئیس اداره آموزش و پرورش و جمعی دیگر از مسئولین شهرستانی در مجتمع طوبی در شهرستان دامغان برگزار شد .

حسین نوحی معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل بهزیستی استان سمنان : طی تفاهم نامه منعقده با اداره کل اوقاف و امور خیریه استان نماینده اداره کل بهزیستی استان سمنان موسسه خیریه متوسلین به ۱۴ معصوم(ع) معرفی شده است که یکی از موفق ترین موسسات خیریه تحت نظارت اداره کل بهزیستی در سطح استان است . یکی از اهداف اداره کل بهزیستی استان معرفی ظرفیت ها و توانایی های این موسسه در سازمان بهزیستی کشور و به تبع آن به کل کشور می باشد .

وی در ادامه : موسسه خیریه متوسلین به ۱۴ معصوم(ع) شهرستان دامغان علاوه بر ارائه خدمات در زمینه زائرین اربعین در حوزه های عمرانی و نگهداری فرزندان شبانه روزی و دیگر حوزه های مردمی فعال است و یکی از بازوان توانمند بهزیستی استان در امر نگهداری فرزندان شبانه روزی دختر در سطح استان می باشد .

وی تصریح کرد : موسسه خیریه متوسلین به ۱۴ معصوم(ع) در حوادث طبیعی ابتدای سال در استان و کشور نقش آفرینی ویژه و قابل چشمگیری داشت که با حضور تیم ۱۷ نفر متخصص با تجهیزات سبک و سنگین به یاری مردم سیل زده پل دختر شتافت و نماینده بهزیستی استان در امر دریافت و توزیع اقلام مورد نیاز در این شهرستان بود .

موسسه خیریه متوسلین به ۱۴ معصوم(ع) شهرستان دامغان در ایستگاه خدماتی مستقر در نجف در ایام اربعین امسال به حدود ۲۰ هزار نفر از زائرین اباعبدالله الحسین خدماتی از قبیل صبحانه ، نهار ، شام ، اسکان و خدمات پزشکی ارئه نمود است .

کد خبر 10089

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد