افتتاح واحدهای مسکونی مددجویی استان مرکزی با حضور مدیرکل مسکن مددجویان بهزیستی کشور

یک واحد مسکونی مددجویی در روستای محمدیه از توابع شهرستان اراک و ۲ واحد مسکونی در روستای کزاز از توابع شهرستان شازند با حضور مدیرکل دفتر مسکن مددجویان سازمان بهزیستی کشور افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل به نقل از مرکزی، واحدهای مسکونی مددجویی استان مرکزی با حضور «علی ربوبی» مدیرکل دفتر مسکن مددجویان سازمان بهزیستی کشور، «امینی» مدیرکل بهزیستی استان مرکزی و جمعی از مسئولین بسیج سازندگی سپاه و مسئولان شهرستانی افتتاح شد.

«علی ربوبی» مدیرکل دفتر مسکن مددجویان سازمان بهزیستی کشور در آیین افتتاح واحدهای مسکونی مددجویی استان مرکزی، اظهار کرد: ساخت این واحدها در سال ۹۸ و پس از سیل فروردین ماه در تفاهم‌نامه بین سازمان بهزیستی کشور و بسیج سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کلید خورد.

مدیرکل دفتر مسکن مددجویان سازمان بهزیستی کشور، افزود: برای ساخت این واحدها ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات با بهره کم ۱۵۰میلیون ریال، کمک بلاعوض بهزیستی و ۲۰۰میلیون ریال از طریق بسیج سازندگی سپاه به مددجویان بهزیستی پرداخت شده است.

وی، تصریح کرد: علاوه بر تسهیلات، این واحدها از خدمات فنی و مهندسی بنیاد مسکن نیز بهره‌مند می‌شوند. این واحدها در مناطق روستایی با همکاری سپاه پاسداران و توسط بسیج سازندگی آغاز شده و این واحدها جهت خانوار دو عضومعلول ساخته شده است و باید از کمک خیران و افراد نوع‌دوست نیز جهت تکمیل این واحدها استفاده کرد.

کد خبر 10084

خدمات الکترونیک پرکاربرد