‌تخصیص بودجه ۱۲۰۰ میلیارد ریالی به مسکن خانواده‌های ۲ معلول‌

مدیرکل دفتر مسکن مددجویان سازمان بهزیستی کشور، گفت: در حال حاضر ۱۴ هزار خانواده دارای دو معلول در کشور وجود دارند و تا امروز تسهیلاتی بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان از منابع بنیاد مستضعفان به طرح مسکن این خانوارها تخصیص داده شده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل به نقل از اراک، «علی ربوبی» مدیرکل دفتر مسکن مددجویان سازمان بهزیستی کشور در کارگروه منطقه‌ای تامین مسکن خانواده‌های دارای حداقل دو معلول با حضور استان‌های اصفهان، قم، چهارمحال‌ و بختیاری و مرکزی که به میزبانی بهزیستی استان مرکزی برگزار شد با اشاره به اقدامات بنیاد مسکن استان مرکزی، گفت: مجموعه بنیاد مسکن استان مرکزی بنیاد معینی بود و در زمان بروز خسارات سیل و زلزله استان کرمانشاه، کمک‌های قابل تقدیری به انجام رساند که نهایت تقدیر و تشکر را از این مجموعه داریم.

مدیرکل دفتر مسکن مددجویان سازمان بهزیستی کشور، افزود: امیدواریم که با برگزاری اینگونه نشست‌ها و اخذ تصمیمات لازمه بتوانیم به روند فعالیت تامین مسکن مستضعفان و نیازمندان تسریع ببخشیم زیرا جمعیت هدف این طرح جزو ضعیف‌ترین اقشار جامعه هستند که رسیدگی به نیاز آنها اولویت دارد.

وی، تصریح کرد: در یک بازه از زمان با فعالیت مسکن مهر در استان‌های کشور تعدادی از مددجویان صاحب خانه شدند اما  قشری که اکنون بدون سرپناه در سراسر کشور باقی مانده‌اند پایین‌ترین رده دهک‌ها هستند.

ربوبی، ادامه داد: درحال حاضر ۱۴ هزار خانواده دارای دو معلول در کشور وجود دارند و تا امروز تسهیلاتی بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان از منابع بنیاد مستضعفان به طرح مسکن این خانواده‌ها تخصیص داده شده است، همچنین در حال حاضر این آمادگی وجود دارد که بتوانیم از منابع ستادی نیز تسهیلاتی به استان مرکزی اختصاص دهیم.

کد خبر 10051

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد