پیگیری نیازمندیهای تخصصی جامعه هدف مناطق محروم

بهزیستی میامی در تامین نیازمندیهای تخصصی جامعه هدف خود نیازمند تقویت تعاملات برون سازمانی است.

به گزارش  روابط عمومی بهزیستی استان سمنان سید عیسی جلالی رئیس اداره بهزیستی شهرستان میامی با روئسای هلال احمر و شبکه بهداشت این شهرستان دیدار داشتند.

جلالی در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و همکاری هلال احمر و شبکه بهداشت این شهرستان با اداره بهزیستی شهرستان میامی بیان داشت:با عنایت به خدمات متفاوت و تخصصی بهزیستی به عموم و جامعه هدف خود و در شرایط کنونی جامعه و مددجویان تحت حمایت اداره بهزیستی شهرستان میامی، این نیازمندی بیشتر احساس می شود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان میامی گفت: استمرار طول درمان  مددجویان بعلت هزینه های ایاب و ذهاب و مسافت طولانی در بیشتر مواقع متوقف می شود. و این به دلیل وضعیت اقتصادی نامناسب مددجویان و دوری محل سکونت و عدم دسترسی به برخورداری از خدمات تخصصی مانند کاردرمانی و فیزیوترابی و گفتار درمانی است و  این اداره در تلاش است با تعامل و خرد جمعی دیگر دستگاهها بتواند دسترسی مددجویان و جامعه هدف خود را به بهره متدی از این خدمات تسهیل کند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان میامی در تائید سخنان رئیس اداره بهزیستی شهرستان میامی بیان داشت:  یکی از موانع و محوددیت در اسقرار مراکز فیزیوتراپی محدودیت در جمعیت  جامعه هدف و عموم  و تعداد متقاضیان  برخورداری از این خدمات است که در خصوص  گرفتن مجوز این مراکز باید سعی شود در جهت خدمات بهینه و مطلوب به عموم  با تعامل و همکاری پیگیریهای بیشتری انجام شود.

کد خبر 10047

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد