جلسه هماهنگی پیشبرد برنامه ها و فعالیت های مربوط به حوزه اعتیاد

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل از راه اندازی مرکز جامع درمان و بازتوانی معتادین خبرداد.

با حضور دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ، مدیرکل بهزیستی استان و معاون امور توسعه پیشگیری و کارشناسان حوزه اعتیاد جلسه هماهنگی پیشبرد برنامه ها و فعالیت های مربوط به حوزه اعتیاد برگزار گردید.

دراین جلسه دکتر بهزاد ستاری به ایجاد و راه اندازی مرکز جامع درمان و بازتوانی معتادین در راه انزاب تا 2 ماه آینده اشاره کرد وگفت: اجرای برنامه پیشگیری اولیه از اعتیاد در محیط های کار در کلیه شهرستانها و ایجاد تیم و فعال سازی آنها از جمله اقدامات حوزه پیشگیری در سالجاری می باشد .

در ادامه جلسه آقای بهنام بهشتی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان به همکاری 13 سازمان و 5 انجمن مردم نهاد و سطح بندی آنها و همچنین توسعه سمن ها در بخش های شهرستان ها وشروع طرح یاریگران زندگی در آینده نزدیک اشاره کرد.

در ادامه معاون امور توسعه پیشگیری استان به اجرای کارگاه و طرح های مورد نظر دبیرخانه و بهزیستی به صورت شهرستانی پرداخته و بر آموزش تسهیلگران تیم ها و تقویت تیم در محلات شهری ، روستایی ، محیط کار و مهد های کودک در سطح استان تاکید نمود.

در ادامه کارشناسان دو حوزه ( دبیر خانه شورای هماهنگی و بهزیستی ) نظرات خود را در جهت بهبود و ارتقای برنامه ها اعلام کردند.

کد خبر 10042

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد