دیدار سرپرست بهزیستی مازندران با نمایندگان آستان قدس رضوی در استان

در دیدار سرپرست بهزیستی مازندران با محمد اسماعیل امام زاده مسئول استان قدس در استان ، موسی امینی مسئول خادم یاران خیر در استان مازندران وعلوی معاون مشارکت های مردمی بهزیستی بر تعامل و همکاری بیشتر بهزیستی با آستان قدس رضوی تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی مازندران دکتر باقری  آستان قدس و بهزیستی را در مسیر خدمت رسانی به محرومین دارای اشتراکات زیادی عنوان کرد و گفت: ضروریست تا برای خدمت رسانی بیشتر و بهره بردن جامعه هدف از برکات امام رضا (ع) این همکاری ها تداوم بیشتری داشته باشد.

وی با اشاره به شرایط سخت اقتصادی و بحران های مالی افزود: متاسفانه دشواری های مشکلات اقتصادی برای جامعه هدف بهزیستی با وجود مشکلات جسمی اثری دوچندان دارد.

باقری با اشاره به تاکید امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در حمایت از مستضعفین خاطرنشان کرد: بهزیستی با ارائه انواع خدمات حمایتی و نگهداری و مشاوره های تخصصی در مراکز گوناگون تلاش میکند تا آسیب های اجتماعی را به حداقل و حمایت از محرومین را به حداکثر برساند.

در ادامه امام زاده با بیان اینکه وضعیت فرهنگی و اقتصادی مردم ارتباط تنگاتنگی دارد گفت: آسیب های اجتماعی نتیجه فقر فرهنگی و فقر فرهنگی معلول فقر اقتصادیست.

مسئول استان قدس در استان مازندران افزود: تفاهمنامه همکاری بین آستان قدس و بهزیستی برای اختصاص دادن بخشی از درآمدهای آستان به مددجویان بهزیستی اقدام مناسبی در جهت محرومیت زدایی است.

وی با تاکید بر تسریع درهماهنگی های لازم جهت اعزام مددجویان بهزیستی به مشهد مقدس گفت: اعزام معلولین به مشهد مقدس اقدام خوبی در ارتقا روحیه این عزیزان در روز جهانی معلولین خواهد بود.


 

کد خبر 10040

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد